הלוואות לרכישת רכב

שוק הרכב הישראלי יקר מאוד, בגלל מיסוי ממשלתי כבד במיוחד, ולמרות זאת אנו רואים המוני רכבים חדשים על כבישי הארץ – ואלו לא רק רכבי הליסינג הנפוצים. הציבור הישראלי רוכש רכבים חדשים רבים, כאשר באופן גורף בהחלט ניתן לומר כי הוא עושה זאת באמצעות הלוואות לרכישת רכב ופתרונות מימון רכב ייעודיים. נתונים מראים כי ההיקף של הלוואות לרכישת רכב בישראל עומד כבר על מעל 15 מיליארד ש"ח בשנה! אם הגעתם אלינו, כנראה שגם אתם מחפשים דרך לקבל אשראי כדי לקנות רכב חדש ואיכותי – אז שלום ונעים להכיר, אנחנו פיקסמן סוכנות לביטוח ואנו מציעים אפיק ייחודי ופחות מוכר של הלוואות לרכישת רכב בתנאים מועדפים ואטרקטיביים. המשיכו לקרוא ומיד תבינו הכל

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואה לרכב מבלי לשעבד את הרכב!

שירות הסיוע בקבלת הלוואות חוץ בנקאיות של פיקסמן סוכנות לביטוח מאפשר לכם לקבל הלוואות לרכישת רכב מבלי הצורך לשעבד את הרכב עצמו. מרכיב שעבוד הרכב כעירבון לקבלת ההלוואה נפוץ מאוד בפתרונות מימון רכב והלוואות לרכישת רכב, אך אצלנו אין צורך בכך וזהו יתרון עבורכם – מיד תבינו איך זה קורה.

כאשר אתם לוקחים הלוואה "רגילה" לצורך רכישת רכב חדש או משומש, על פי רוב הלווה דורש מכם לשעבד את הרכב אליו כך שאם לא תעמדו בהחזרי ההלוואה, הגוף המלווה יוכל לקחת את הרכב, למכור אותו וכך להחזיר את כל או חלק מיתרת ההלוואה. אך מרכיב זה במקרים רבים מונע את מתן האשראי מלכתחילה – למשל בהלוואה בנקאית לרכישת רכב, כאשר הרגולציה מגדירה לבנקים שיעור נמוך יחסית מערך הרכב היכול להיחשב כעירבון להלוואה או כאשר ערך הרכב יורד במהירות. במקרים אלו מתן ההלוואה הופך פחות משתלם ויותר מסוכן לגוף המלווה, עד כדי כך שיכול להיות ותקבלו סירוב לבקשת ההלוואה.

אבל כאמור, אצלנו בפיקסמן אין את הבעיות האלו ואין כלל שעבוד של הרכב לטובת הלוואות לרכישת רכב.

מימון לרכב באמצעות הלוואה על בסיס צבירות פנסיוניות!

עכשיו הגענו לחידוש של פיקסמן סוכנות לביטוח בכל הנוגע לפתרונות מימון לרכב חדש או משומש. אנו מסייעים לכם לקבל הלוואות לכל מטרה, ללא ערבים ובסכומים שבהחלט יכולים להיות גבוהים, על בסיס צבירת כספים בקרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות. מדובר על אפיק הלוואות שפחות נפוץ לשמוע עליו בהקשר למימון רכב בשוק הישראלי, אך למרות זאת מדובר ללא ספק על פיתרון איכותי, אטרקטיבי וזמין כאשר אתם עובדים איתנו.

כאשר יש לכם כספים צבורים במוצר חיסכון פנסיוני או בקרן השתלמות, אתם לקוחות שחברת הביטוח או בית ההשקעות המנהלים את מוצר החיסכון שלכם מכירים ולכן ניתן לקבל הלוואות על בסיס כפסים אלו. החידוש כיום הוא שקבלת הלוואות לרכישת רכב ולכל מטרה על בסיס כספי פנסיה אלו לא מעמידה בסיכון את כספי הפנסיה שלכם!

איך זה עובד?

אנחנו מניחים שעד כאן אתם קצת מבולבלים לגבי הפתרון שלנו של הלוואות לרכישת רכב, היתרונות של פיתרון זה והמשמעויות עבורכם. אז בואו נצלול יחד לעובי הקורה כדי שתבינו הכל ותוכלו לקבל החלטה מושכלת וכלכלית.

פיקסמן סוכנות לביטוח מציעה שירות ייחודי של סיוע בקבלת הלוואות לכל מטרה על בסיס חסכונות פנסיוניים ובקרנות השתלמות. אנו סוכנות ביטוח ולא חברת הלוואות ולכן האינטרסים שלכם זהים לאינטרסים שלנו ואנו פועלים מולכם בשקיפות מלאה ורק כדי להשיג לכם את העסקה הטובה ביותר מבחינת אשראי חוץ בנקאי.  אנו מקבלים מכם נתונים אישיים ופיננסיים, מבינים מה צרכי האשראי שלכם ואז מבצעים שורה של בדיקות ומהלכים כדי לאתר עבורכם את אפיקי ההלוואות הטובים והזמינים ביותר אצל חברות הביטוח ובתי ההשקעות שבהם יש לכם כספי פנסיה והשתלמות. אנחנו מבצעים את כל ההתנהלות מול הגופים הפיננסיים, מנהלים בשבילכם את המשא ומתן לגבי קבלת ההלוואה ודואגים שתוכלו לקבל את ההלוואות המשתלמות ביותר – כאשר  אתם משלמים לנו עבור השירות רק אחרי שהכסף כבר נמצא בחשבונכם וללא עמלות מוקדמות או תשלומים מיותרים.

שינויים ברגולציה ובהוראות משרד האוצר לחברות הביטוח ובתי ההשקעות יצרו מציאות בה בפועל גופים אלו כבר לא מספקים הלוואות לציבור על בסיס צבירות פנסיוניות. בעבר התחום היה פתוח יותר, אך השינויים שהתרחשו מאז שנת 2017 יצרו שינוי גדול והחברות כבר ממש לא מתלהבות לספק אשראי מסוג זה. השינוי העיקרי הוא שנאסר על החברות להשתמש בכספי הפנסיה או ההשתלמות כעירבון למתן ההלוואה או כבטוחה למקרה של אי עמידה בהחזרים. כמו כן, לגופי הפנסיה וההשתלמות אין גישה לנתוני האשראי של הלקוח ולכן אין להם יכולת לבצע הערכת סיכונים מדויקת. בשטח, כאשר חוסך פונה עצמאית לחברת ביטוח כדי לקבל הלוואה על בסיס הפנסיה שלו, כמעט תמיד הוא יסורב עם שורה של טיעונים המציגים אותו כ"בעיה" (סיכון אשראי, חוסר באיתנות פיננסית וכיוצא באלו).

בדיוק כאן אנחנו בפיקסמן נכנסים לתמונה ופועלים לטובתכם. הלקוחות שלנו כן מקבלים הלוואות על בסיס פנסיה וקרנות השתלמות. אנו מכירים את השוק, מכירים את השחקנים בו ואת הרגולציה ומספקים לכם מקצוענות מוכחת של גיוס אשראי עבור לקוחותינו. זהו שירות ייחודי במשק הישראלי, אנחנו מנווטים את הדרך דרך פרצות עסקיות ורגולטוריות ומשיגים לכם הלוואות איכותיות – כולל הלוואות לרכישת רכב – מבלי לסכן את כספי הפנסיה שלכם, ללא קשר לבנק, לכל מטרה, בתנאים אטרקטיביים ובפועל אפילו ללא בטחונות.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

תהליך קבלת הלוואות לרכישת רכב עם פיקסמן

רק בשלב זה נבקש מכם את דמי הטיפול והסיוע בקבלת ההלוואה – בלי עמלות פתיחת תיק הזויות, בלי עלויות נסתרות ובלי תשלומים מוקדמים עוד לפני קבלת ההלוואה.

תוכלו לקבל הלוואה בסכום של עד 30% מסך הצבירות בקרן פנסיה או קופת גמל ועד 50% בקרן השתלמות.

למעט היתרונות שצוינו כבר לגבי עבודה איתנו לקבלת הלוואות לרכישת רכב והלוואות חוץ בנקאיות אחרות, ישנן עוד סיבות מדוע כדאי לכם לעבוד איתנו:

רוצים פיתרון יצירתי, איכותי ואטרקטיבי של הלוואות לרכישת רכב? התקשרו אלינו היום לקבלת פרטים נוספים.

אולי יעניין אותך גם..