הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית

בשנים האחרונות שוק האשראי הצרכני בישראל הלך ותפח למימדים גדולים, כאשר לכך תרמו גורמים כמו הגברת תחרות וכניסת שחקנים חדשים לשוק ההלוואות וכמו כן גם סביבת הריבית הנמוכה שהופכת למעשה את הכסף ל"זול". המשמעות היא שיותר ויותר ישראלים לוקחים הלוואות והצריכה במשק הולכת ומתבססת יותר על אשראי, בדגש על השוק החוץ בנקאי. אבל לא כל הלוואה חוץ בנקאית הינה זהה לאחרת ולא כל ההלוואות כדאיות, איכותיות ואף בטוחות.

הלוואות חוץ בנקאיות

כדי שתבינו מה המשמעות של הלוואות חוץ בנקאיות ושל לקיחת פתרון האשראי הפרטי האיכותי והמתאים ביותר עבורכם, לפניכם מדריך מעשי ושימושי לקבלת הלוואה חוץ בנקאית. בהצלחה ואנו כמובן כאן זמינים לכל שאלה שלכם ונשמח לסייע לכם לקבל הלוואה מותאמת אישית ובתנאים מצוינים.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות חוץ בנקאיות

ראשית כל, נסביר בקצרה ובאופן כללי מאוד מהן בכלל הלוואות חוץ בנקאיות, מונח ששומעים אותו המון במדיה הכלכלית וגם בציבור הישראלי בהקשרים צרכניים שונים. הלוואה חוץ בנקאית היא בפשטות הלוואה שבה הגוף המלווה אינו בנק מסחרי מוסדר. מסורתית הבנקים הם ספקי האשראי הגדולים בכלכלה, וכך אכן המצב גם בישראל. אך רגולציה, תחרות וגם סביבת ריבית נמוכה יצרו מציאות של הרבה שחקנים המציעים הלוואות פרטיות ועסקיות שלא דרך הבנקים וללא השפעה ישירה על ההתחייבויות הבנקאיות של הלווה (האובליגו).

אם כך, על פניו גם הלוואה מההורים או מחבר היא הלוואה חוץ בנקאית. באופן עקרוני כן, אך לא זו הכוונה כמובן. הלוואות חוץ בנקאיות לגיטימיות הן כאלו אשר ניתנו על ידי גוף פיננסי מסודר הפועל תחת הרשיונות המתאימים לתחום עיסוקו, ובכלל זה למתן הלוואות!

השחקנים הגדולים בשוק האשראי הצרכני החוץ בנקאי בישראל הם חברות כרטיסי האשראי, חברות מימון הנמצאות בבעלות גופים פיננסיים אחרים וחברות הלוואות פרטיות הפועלות תחת רישיון הלוואה מטעם משרד האוצר.

ויש גם את האפשרות האחרת והפחות מוכרת של הלוואה חוץ בנקאית, האפשרות היעילה והבטוחה שמציעה לכם חברת פיקסמן. הלוואות מחברות הביטוח והגופים המוסדיים, על בסיס החסכונות הפנסיוניים שלכם – על בסיס ולא על חשבון, זהו הבדל מהותי שמיד נסביר לעומקו.

הלוואות דרך חברות הביטוח ובתי ההשקעות

לא כולם יודעים זאת, אך ניתן לקבל הלוואות חוץ בנקאיות גם דרך גופים פיננסיים גדולים וחזקים שאינם בנקים ואינם גופי הלוואה פרטיים שלא תמיד מספקים שירות הלוואות יעיל ומשתלם. אלו הגופים המוסדיים – חברות הביטוח ובתי ההשקעות – גופים פיננסיים המנהלים עבור כולנו את קרנות הפנסיה, קופות הגמל וביטוחי המנהלים, לצד כמובן פוליסות ביטוח מכל הסוגים.

בעבר, חברות הביטוח ובתי ההשקעות, גופים מוסדיים המנהלים את כספי החוסכים בהם ומשקיעים אותם בשוקי ההון וההשקעות בישראל ובעולם, היו אפיק הלוואות שפעל דרך החסכונות הפנסיוניים עצמם. אלו היו הלוואות בריביות נמוכות במיוחד, אך הן ניתנו על חשבון כספי התגמולים שהלווים חסכו לאורך שנים לקראת גיל הפרישה – כספי החיסכון הם שהיוו בטוחה איכותית לגוף המלווה ולכן הוא יכול היה להציע ריבית מאוד נמוכה למלווה. אבל, זה היה פתרון פיננסי בעייתי ועם רמת סיכון גבוהה לעתידם של הלווים, זאת משום שאי עמידה בהחזר ההלוואות האלו גרר פדיון של יתרת ההלוואה מכספי הפנסיה, מה שמן הסתם גרר הפחתה דרמטית בקצבת הפנסיה של אותו חוסך.

זה היה המצב  בעבר ולא המצב כיום, זאת בעקבות חוזר של המפקחת הקודמת על שוק ההון, הביטוח והחיסכון, הגב' דורית סלינגר שבפועל רוקן מתוכן את יכולת הגופים המוסדיים לספק הלוואות כאלו שסיכנו יתר על המידה (לדעת הפיקוח על הביטוח) את כספי הפנסיה של הציבור. כך שכיום הלוואות אלו על חשבון הפנסיה כבר אינן זמינות לציבור, אבל אין זה אומר שאין לכם אפשרות לקבל הלוואה אטרקטיבית דרך חברת הביטוח או בית ההשקעות בו אתם מנהלים את כספי הפנסיה שלכם – וכאן הצוות המנצח והמיומן של פיקסמן נכנס לתמונה ומשיג לכם את פתרונות ההלוואה הרלוונטיים והכדאיים ביותר

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואה חוץ בנקאית עם פיקסמן הלוואה איכותית לאנשים איכותיים!

למרות כל המגבלות שמוטלות כיום על הגופים המוסדיים לגבי מתן הלוואות ללקוחות פרטיים ולמרות שגופים אלו למעשה לא ממש מתלהבים לתת הלוואות כאלו לאור הרגולציה והעובדה שזהו לא תחום הנמצא בליבת העסקים שלהם, עדיין ניתן לקבל דרכם הלוואה חוץ בנקאית איכותית, בעזרת השירות של פיקסמן סוכנות לביטוח ופיננסים.

בזכות היכרות רבת שנים עם חברות הביטוח ובתי ההשקעות ושלל התקנות והחוקים בתחום, כמו גם הודות למערכת קשרים עסקית עמוקה עם הגורמים הנכונים בתוך גופים פיננסיים אלו מאתר עבורכם אפשרויות אופטימאליות של הלוואות חוץ בנקאיות. אנו לא מעניקים את ההלוואות עצמן ולא מקבלים תגמול כלשהו מהגופים המוסדיים המלווים בעבור ההלוואות – לכן אנו באמת ובתמים מספקים לכם שירות אישי ושומרים על האינטרסים שלכם בכל רגע ולאורך כל הדרך. אצלנו בפיקסמן אתם משלמים לנו על השירות רק לאחר שהשגנו לכם הלוואה בתנאים אטרקטיביים, אין "עקיצות" כמו תשלום דמי פתיחת תיק רק כדי לקבל בסוף דחייה לקבלת הלוואה או כל מיני "משחקים" שלצערנו קיימים אצל חברות הלוואה פרטיות וחוץ בנקאיות רבות.

הלוואה חוץ בנקאית שפיקסמן מסייעת לכם לקבל היא דרך חברת ביטוח או בית השקעות אשר בהם אתם מנהלים קרן פנסיה או קופת גמל, אך ההלוואה היא לא על חשבון כספי הפנסיה שלכם אלא על בסיס העובדה שאתם לקוחות איכותיים של אותו גוף פיננסי פנסיוני שגם יכול לספק לכם הלוואה. המשמעות היא שאתם לא מסכנים כלל את הפנסיה שלכם ואין חיבור ישיר בין ההלוואה לכספי הפנסיה, מתן ההלוואה אינו כרוך בהעמדת כספי החיסכון הפנסיוני שלכם כבטוחה!

אנחנו אוהבים לראות בשירות ההלוואות שאנו בפיקסמן סוכנות לביטוח מציעים כשירות של הלוואות איכותיות לאנשים איכותיים – שכירים עם ותק תעסוקתי של לפחות 4 שנים, דירוג אשראי איכותי ובדיקת BDI תקינה. אנו מתעסקים בכל הבירוקרטיה והטופסולגיה, אנחנו מתנהלים מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות ואנחנו מייעצים לכם מה לעשות כדי לקבל הלוואה חוץ בנקאית בתנאים הכי טובים ובסכום שרציתם.

מחפשים פיתרון יעיל, בטוח ומשתלם להלוואה חוץ בנקאית? פנו היום לפיקסמן ואתם בדרך הבטוחה ומנצחת להלוואה לכל מטרה בתנאים אטרקטיביים – *3984

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

שאלות נפוצות על הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה המתבצעת מחוץ לכותלי הבנק, ואינה נרשמת במסמך רשמי השייך למדינה. הלוואה זו נלקחת מגופים רשמיים חוץ בנקאיים, דוגמת חלפני כספים, חברות ביטוח, חברות אשראי וכדומה. על פי חוקי המדינה, חייבת להיות שקיפות רחבה בין מקבל ההלוואה לנותן. בין השאר, הדבר אומר שהתחום כולו יהיה מפוקח יותר שכן המלווים יהיו חייבים לספק פרטים אודות ההלוואה ומנגד, לכל אזרח יקבע דירוג הנקבע בהתאם להיסטוריית ההלוואות שלו, יכולת ההחזר והיקף הביטחונות שהוא מספק, שיקבעו האם הוא כשיר להחזיר את ההלוואה.

לא מעט אזרחים חוששים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות, שכן הם מניחים כי כל חלופת כספים הנעשית שלא בערוץ רשמי של הבנק – משמעותה כספים לא בטוחים, שניתנים ב"שוק האפור", עם ריביות מפלצתיות ואמצעי גבייה מרתיעים. למעשה, המציאות של היום רחוקה מלהיות כזו. הממשלה יזמה שורת חקיקות משמעותיות, ששינו באופן דרמטי את הרגולציה החלה על הלוואות חוץ בנקאיות וגרמו לרוב ההלוואות הללו להיות מה שהן אמורות להיות מלכתחילה: תחרות ראויה לבנקים המסורתיים. היום זהו שוק חוקי ומסודר, והחברות המפעילות את שירותי ההלוואות נחשבות לאמינות ומכובדות. בשורה התחתונה: ככלל, חברות המעניקות הלוואות חוץ בנקאיות הן אמינות מאוד, אך מומלץ לבדוק כל מקרה לגופו.

לעתים אנו נקלעים למצב של חוסר בכסף זמין, כשאנחנו יודעים שנוכל להשיב את הכסף בזמן סביר או באופן הדרגתי ולעתים אנחנו לא יכולים מסיבות שונות לקחת את ההלוואה מהבנק (במקרה של היסטוריית אשראי בעייתית, לדוגמא)

הלוואה חוץ בנקאית לא ניתנת למטרה אחת מוגדרת, ולמעשה ניתן לומר כי היא ניתנת לכל מטרה שהיא. אם אתם רוצים לרכוש רכב חדש אך מצב העו"ש לא מאפשר זאת, אם החלטתם לשפץ את הבית אך החסכונות שלכם מדוללים, אם אתם רוצים לצאת לטיול גדול הדורש תקציב רב או אם אתם חוגגים אירוע גדול, כגון חתונה – כל אלה הן סיבות לגיטימיות לחלוטין לקחת הלוואה חוץ בנקאית.

בוודאי! במסלולים ייעודיים, גם חברות יכולות לקבל הלוואות חוץ בנקאיות. הצורך בכך התעצם מאז שבנק ישראל הורה להגביל את טווח פעילותם של הבנקים השונים בבואם להעניק הלוואות. הבנקים חייבים להקשיח את המדיניות שלהם, שכן הדבר נעשה לטובתם (שמירה על יציבות המשק) – אך כשמדובר בעסק הזקוק להלוואה, הדבר עלול לפגוע בו מאוד. מקורות האשראי הניתנים באמצעות הלוואות חוץ בנקאיות הן פתרון מעולה לכך, שכן הריביות על ההלוואה מפוקחות, הכל נעשה במסגרת חוקית וכמובן – עם יותר גמישות מזו של הבנקים. עם זאת, חשוב לבדוק שלגוף המעניק לכם את ההלוואה יש תעודה רשמית של משרד האוצר, המעניקה לו את הזכות לעסוק במתן הלוואות.

אנחנו בפיקסמן סוכנות לביטוח ופיננסים מציעים גישה שונה, סולידית ובטוחה יותר למתן הלוואות חוץ בנקאיות, שיטה שאולי לא מתאימה לכל מקרה אך אשר בהחלט מציעה פתרון חוץ בנקאי איכותי, אמין ולא פחות חשוב – כדאי מבחינה פיננסית ומבחינת תנאי ריבית אטרקטיביים ותחרותיים לשוק.

אולי יעניין אותך גם..