הלוואות לעובדי מדינה

מגזר עובדי המדינה הוא הגדול ביותר במשק הישראלי מבחינת כמות מועסקים, עם מאות אלפי עובדים המועסקים ישירות ע"י מדינת ישראל וגופיה השונים. לכן זה אך טבעי שלעובדים אלו יוצעו תנאים אטרקטיביים ומיוחדים במגוון תחומים מסחריים, כלכליים וצרכניים – כולל הלוואות לעובדי מדינה. בתחום ההלוואות והשירותים הפיננסיים, הלוואות לעובדי מדינה מהוות נדבך משמעותי ונפרד, עם הטבות ישירות באמצעות המדינה והטבות של גופים פיננסיים שונים. בפיקסמן סוכנות לביטוח אנו מציעים לכם שירות ייחודי ומותאם אישית של איתור הזדמנויות איכותיות ויצירתיות לקבלת הלוואות לעובדי מדינה – למשל על בסיס צבירות פנסיוניות ומבלי לסכן את הפנסיה שלכם.

הצוות המקצועי והמנצח של פיקסמן סוכנות לביטוח לסיוע בקבלת הלוואות על סמך צבירות פנסיוניות וחיסכון במוצרי חיסכון לטווחים בינוניים וארוכים נכנס לתמונה אם אינכם רוצים או אינכם יכולים לקחת הלוואה נוספת במסלול המסובסד של הלוואה לעובדי מדינה דרך מכרז החשב הכללי במשרד האוצר או אם מיציתם אפשרויות אשראי בנקאיות ואחרות ואתם מחפשים הלוואה נוחה, לכל מטרה, ללא ערבים ועם תנאי החזר אטרקטיביים.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות מסובסדות לעובדי מדינה – הלוואות דרך מכרז החשכ"ל

אגף החשב הכללי במשרד האוצר עוסק גם במכלול היבטים של שיפור התנאים והרווחה של מגזר עובדי המדינה – מבחינת זכויות מסוימות בתנאי ההעסקה והתשלום והן בהטבות מיוחדות, כמו למשל מתן האפשרות לקבל הלוואות מסובסדות לעובדי מדינה.

מדי כמה שנים, אגף החשב הכללי באוצר מפרסם מכרז בנקאי למתן הלוואות מסובסדות למגזר עובדי המדינה. הלוואות אלו ניתנות בתנאים מועדפים והן ייעודיות לעובדי מדינה – לכל מטרה או למטרות ספציפיות, תלוי בסוג ההלוואה. לאורך שנים רבות, בנק יהב, שהיה בבעלות ממשלתית, היה הספק היחיד של הלוואות לעובדי מדינה במודל זה, ללא מכרז. אך מאז ההפרטה החלקית של הבנק ומכירת חלק ניכר מאחזקות המדינה בו בשוק הפרטי, מפורסם אותו מכרז שצוין לעיל, זהו מכרז ההלוואות לציבור עובדי המדינה מטעם אגף החשכ"ל.

מאז תחילת ביצוע מכרזים אלו, זכו בהם בנק יהב ובנק דיסקונט, כאשר מאז שנת 2015 בנק יהב משמש שוב כספק הנבחר והמורשה למתן הלוואות חשכ"ל לעובדי מדינה. במסגרת תכנית זו, מוצעות לעובדי מדינה מגוון הלוואות בתנאי ריבית נוחים ונמוכים יחסית, כאשר יש תנאים מוגדרים וברורים לגבי זכאות לקבלת הלוואות ולגבי יעדי ותנאי ההלוואות השונות. התנאים כוללים למשל אפשרות לקבל הלוואות בסכומים מסוימים או לקבל בכלל הלוואה מסובסדת בהתאם למספר שנות הוותק של העובד. בהקשר לסוג ההלוואות, בהלוואות חשכ"ל מסובסדות יש הלוואות לכל מטרה, הלוואות הניתנות רק לפני תקופות של חגים וכיוצא באלו.

נציין כי מלבד הלוואות חשכ"ל שאותן מציע בנק יהב, גם בנק דיסקונט עצמו ממשיך להציע מסלול מיוחד של הלוואות לעובדי מדינה, כדי למשוך לקוחות ולהשאיר אצלו את הלקוחות עובדי המדינה שעבור לבנק בתקופת מכרז החשכ"ל בו זכה הבנק לפני שנת 2015.

בכל מקרה, לא אחת אפשרויות האשראי הבנקאי לעובדי מדינה אינן מספיקות לצרכים של לקוחות מסוימים או שיתכן ואתם פשוט לא רוצים לקחת עוד הלוואה דרך הבנק.

למה בכלל יש מסלולים מיוחדים של הלוואות לעובדים של המדינה?

בפשטות, כי מדובר על ציבור צרכני גדול מאוד, חזק מאוד מבחינת התאגדות ונגיש מאוד מבחינה שיווקית – לכן עסק המציע לעובדי המדינה תנאים מיוחדים ואטרקטיביים, מנסה לממש הכנסות מפוטנציאל עסקי של מאות אלפי לקוחות!

מעבר לכך שמדובר על כוח צרכני עצום וחזק במיוחד במשק הישראלי, גורמים שונים במשק הישראלי מציעים הטבות לעובדי מדינה – ובכלל זה הלוואות בתנאים מועדפים לעובדי מדינה – כי על פי רוב אלו עובדים עם רמת יציבות תעסוקתית גבוהה, משכורת העוברת בקביעות ובזמן ובהחלט לעיתים גם על לקוחות עם הכנסות גבוהות או לפחות הכנסות הולכות ועולות ככל שנצבר ותק בשירות המדינה.

לכן ניתן למצוא כמה וכמה הצעות ייעודיות להלוואות ומוצרים פיננסיים אחרים עבור מגזר עובדי המדינה – בבנקים ובשחקנים פיננסיים אחרים בשוק הישראלי.

הלוואות עובדי מדינה עם פיקסמן - מאתרים לכם הזדמנות להלוואה איכותית!

כאמור, ישנם מסלולים שונים של קבלת אשראי לציבור עובדי המדינה, הן בבנקים והן בשוק החוץ בנקאי, אך בהחלט ישנם מקרים בהם אתם, כעובדי מדינה בעלי גישה להטבות ומסלולים אלו, לא יכולים כבר או אינכם רוצים לנצל את האפשרויות הללו. זאת מטעמים שונים כמו ניצול אפשרויות האשראי הזמינות, אובליגו בנקאי גדול מדי, רצון לקבל הלוואה בתנאי ריבית והחזר מועדפים אפילו יותר וכן הלאה. כאן אנחנו בפיקסמן סוכנות לביטוח נכנסים לתמונה ונשמח לסייע לכם לאתר הלוואות רלוונטיות לצרכים שלכם ובתנאים מעולים.

אנו עושים זאת על סמך ניסיון ארוך שנים והיכרות עם השוק הפיננסי, בדגש על התחום של פנסיות, קופות גמל וקרנות השתלמות ועל אפשרויות ההלוואה הקיימות בתחומים אלו במסגרת החוק והצעות חברות הביטוח ובתי ההשקעות. בקיצור, אנו מומחים באיתור הזדמנויות הלוואה על בסיס צבירות פנסיוניות או בקרנות השתלמות, כולל ביצוע התהליך מול חברת הביטוח וקבלת אישור הלוואה ומיצוי התנאים האופטימאליים ביותר שניתן להשיג עבורכם. כל זאת, מבלי לשלם לנו עמלות פתיחת תיק או עמלות מיותרות אחרות והכי חשוב – בלי לסכן לרגע את הפנסיה שלכם! הלוואות לעובדי מדינה על בסיס צבירות פנסיוניות ומבלי שכספי הפנסיה שלכם משמכים כבטוחה להלוואה.

הלוואות למורים – מגזר מיוחד של עובדי מדינה ושירות ציבורי

בתוך התחום של הלוואות לעובדי מדינה והטבות לעובדי המדינה בכלל, ציבור המורים הינו מיוחד וזוכה למעמד שונה ולשורת הטבות ואפשרויות צרכניות נוספות, מעצם היותם של המורים עובדי מדינה או עובדי המגזר הציבורי. כך קיים התחום האטרקטיבי של הלוואות למורים. גם כאן, המגזר הפיננסי מציע הצעות שונות ואטרקטיביות של הלוואות למורים, על סמך היותם חלק מציבור עובדים גדול, מאוגד וחזק מבחינה צרכנית.

הבנקים השונים מציעים מסלולים ייעודיים של הלוואות למורים בעלי חשבון בבנק ומעבירי משכורת. הבנק החלוץ בכך היה ועודנו בנק מסד מקבוצת הבינלאומי – בנק שהוקם מלכתחילה כבנק לציבור עובדי ההוראה והמורים וגם היום נחשב כזה. גם בנקים אחרים מציעים אפשרויות ייעודיות ומיוחדות של הלוואה למורים.

אנו בפיקסמן סוכנות לביטוח פונים לכלל ציבור המורים ומעודדים אתכם להיעזר בשירותים הייחודיים והמקצועיים שלנו כדי למצוא עבורכם הלוואות למורים על בסיס צבירות פנסיוניות והנתונים הפיננסיים היציבים של המורים. אלו הלוואות בתנאי ריבית נמוכים ואטרקטיביים במיוחד, זמני החזר ארוכים של עד 7 שנים, אפשרות לגרייס בתחילת תשלום ההחזרים ושאר אפשרויות של התאמה אישית לצרכים הטכניים והפיננסיים שלכם כמורים וצרכני אשראי בישראל.

השירות שלנו כולל סקירה מקיפה של כל החסכונות הפנסיוניים ובקרנות השתלמות שלכם, ניתוח מאפייני החיסכון והסכומים ומכך הוצאת תובנות לגבי אפשרויות הלוואות למורים, סכומים רלוונטיים ומה התהליך הבירוקרטי שיש לעבור כדי שתקבלו את הכסף בהקדם. חשוב מאוד לציין שגם לגבי הלוואה למורים וגם לגבי הלוואה לעובדי מדינה באופן כללי, החוק כיום מונע מגופי הניהול לגעת לכם בפנסיה ולהשתמש בכספים פנסיוניים כבטוחה לפירעון ההלוואה – מה שמייצר מצב בו קשה יותר לקבל אישור הלוואה מגופים אלו ולכן אתם צריכים את המומחיות שלנו בפיקסמן כדי לאתר הזדמנויות ופרצות רגולציה וכדי לדעת עם מי לדבר כדי שתקבלו אישור הלוואה מהיר ויעיל.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

שאלות נפוצות על הלוואות לעובדי מדינה

בישראל, עובדים השייכים למגזר עובדי המדינה נחשבים לאחד המגזרים המחוזרים ביותר במשק – ואם נתבונן בגודלם, נבין מיד מדוע. זהו אחד הגופים הגדולים ביותר במדינה, וכראוי לגוף גדול תחתיו חוסים מאות אלפי אזרחים – מגיע לו לקבל הטבות אטרקטיביות. ממש כפי שרוכשים מוצר מסוים במסגרת קבוצת רכישה ומקבלים מחיר טוב יותר, כך נמדד גם כוחם של עובדי המדינה. ההטבות שמקבלים עובדי מדינה לא מסתיימות בהלוואות ייחודיות, אלא הן באות לידי ביטוי גם בחשבונות בנק עם יתרונות, כרטיסי אשראי עם הטבות ייחודיות וכהנה וכהנה. נוסף על כך, מדובר באוכלוסייה עם שכר מובטח וסיכון נמוך מאוד, כמו גם תנאים נלווים טובים.

ההלוואות המוכרות ביותר לעובדי מדינה הן אלה המוצעות על ידי הבנקים, במסגרתן ניתנים מסלולים מגוונים ותנאים אטרקטיביים. ערוץ הלוואות נוסף הוא הלוואות חוץ בנקאיות, קרי: כל הלוואה שאינה ניתנת באמצעות ערוצי הבנק המקובלים. הלוואות אלה נחשבות להלוואות פרטיות, וגם כאן יש מסלולים שונים לאשראי המיועד באופן מיוחד לציבור עובדי המדינה. גובה ההלוואה ותנאי החזרתה ניתנים בהתאם למגוון פרמטרים – החל מרמת ההכנסה, דרך אורך פריסת ההחזרה ועד לריביות המשתנות בהתאם לכושר ההחזרה. זהו המקום להדגיש כי הלוואות פרטיות, כשהן נעשות באופן חוקי, מוסדר וניתנות על ידי גוף אמין ומכובד – עשויות להיות אטרקטיביות יותר מאשר הלוואות בנקאיות.

על פניו, נראה כי הבחירה בהלוואה הנלקחת דרך הבנק היא הדרך ה'מנצחת' לקבל תנאים מעולים. בין השאר, מדובר בהלוואה בריבית נמוכה וכזו הניתנת עם אפשרות פרישה ארוכת טווח הנפרשת על פני מספר שנים. עד כאן – הכל טוב ויפה. אך מה קורה כשעובד המדינה שלקח את ההלוואה אינו יכול להשיב את סכום ההחזר החודשי? בפועל, רבים מנוטלי ההלוואה דרך הבנק עלולים להיקלע לקשיים כלכליים, שכן ההלוואה עשויה לפגוע במסגרת האשראי. במצב כזה, לא רק שהם עומדים בפני קושי להשיב את סכום ההחזר החודשי שנקבע, הם גם נתונים לרגולציות קפדניות מאוד מצד הבנק, כאלה שעלולות למנוע מהם לשפץ את הבית, לנסוע לחו"ל או לבצע כל רכישה גדולה שהיא.

הלוואה פרטית היא כל הלוואה שאינה ניתנת באמצעות הבנק. לא מעט עובדי מדינה נזקקים להלוואה מסוג זה, מסיבות שונות. בין השאר, ייתכן ולעובד אין גישה להטבות ההלוואה כיוון שכבר ניצל אותם, ייתכן והאובליגו הבנקאי גדול מדי וייתכן, פשוט, שהעובד אינו מעוניין בהלוואה דרך הבנק. במקרים כאלו אך ממש לא רק, מומלץ לפנות לחברת הלוואות פרטית מנוסה ואמינה. החברה תבחן את הצרכים שלכם, תשווה אותם עם הידע הרב שצברה בקרנות השתלמות, פנסיות ובשוק הפיננסי בכלל – ותעניק לכם את אפשרות ההלוואה הטובה ביותר עבורכם ובתנאים נוחים.

אולי יעניין אותך גם..