איך מאתרים חסכונות

אתם עובדים שנים ארוכות אבל לא ממש יודעים לאתר את החסכונות שלכם?  לפעמים במעבר בין מקום עבודה מאחד לאחר שוכחים לבצע העברה של הכסף שנצבר אצל המעסיק האחרון , כאשר המעסיק הבא כבר פותח קופה חדשה וכך הרצף לא הושלם.  בין אם מדובר בחסכונות שנצברו מטעם העבודה או כספים שהעבירו לכם קרובי משפחה, חשוב מאד לדעת לאתר את החסכונות .

שאלו שאלות חשובות

על מנת לאתר את החסכונות, יהיה עליכם לשאול שאלות רבות כגון מי מנהל את קרן הפנסיה שלכם וכן האם יש לכם יותר מאפיק פנסיוני אחד או כזה שאינו פעיל? האם עבדתם במספר מקומות עבודה בשנים האחרונות והאם ביצעתם בדיקה מסודרת של קופות הגמל?

איתור חסכונות

אם לא תשאלו את השאלות אתם עשויים לא לראות את הכספים

אם לא תשאלו את השאלות, אתם עשויים למצוא את עצמכם ללא הכספים ולכן חשוב מאד לשאול את השאלות מוקדם ככל הניתן על מנת לחסוך עוגמת נפש ולקיחת הלוואות פרטיות.

מהם כספים אבודים

כספים אבודים מתייחסים לכספים אשר נאבדו במהלך תקופות שונות . עובדים רבים צברו סכומי כסף בקרנות פנסיה והשאירו את הכספים אשר צברו מאחור.  במקרה כזה, חשוב מאד לא לגלות שאננות אלא לפעול להשבת הכספים האבודים.


הקדימו תרופה למכה

ההמלצה שלנו היא להקדים תרופה למכה. כדאי לכם להישאר עם האצבע על הדופק ולדעת בכל רגע נכון היכן החסכונות שלכם.

באמצעות מערכת משוכללת תוכלו לקבל מענה

כיום באמצעות מערכת משוכללת יש לכם אפשרות  לבחון היכן החסכונות שלכם. באמצעות מערכת עדכנית תהיה לכם האפשרות לקבל תמונה עדכנית על החסכונות שלכם.

התייעצו עם מומחה בתחום

נוסף על מערכת משוכללת אנו ממליצים לכם להיוועץ עם סוכני ביטוח מומחים בתחום על מנת לוודא היכן ניתן לאתר את החסכונות שלכם. היוועצות עם מומחה בתחום אשר לו ניסיון רב תעניק לכם את התשובה.

וודאו היטב מיהם המומחים

על מנת להיוועץ עם מומחים בתחום יהיה עליכם לבחון את הרזומה שלהם. בחינת הרזומה של המומחים תסייע לכם לדעת כי אכן מדובר באנשים מקצועיים מובילים בתחומם.

קבעו פגישה אישית

על מנת לוודא כי אכן מדובר במומחים בעלי רזומה רחב, יהיה עליכם לקבוע עימם פגישה אישית על מנת לקבל מענה לשאלה שלכם. ההמלצה היא לאסוף עליהם מידע רב ככל הניתן טרם הפגישה כדי להגיע מוכנים.  מאידך, אם תגיעו לפגישה לא מוכנים, אתם עשויים להישאר ללא מענה ולכן חשוב מאד לדעת מול מי אתם יושבים.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות