איך עושים בדיקת bdi

במהלך השנים חברת BDI אוספת מידע על ציבור אנשים ומעבירה את המידע לנותני האשראי.  למעשה, על פי חוק נותני שירות החברה מוסמכת לאסוף מידע אודות אנשים ולספק את המידע במקרה של מתן הלוואה, מכירה של נכסים או השכרת נכסים.

כרטיס הביקור שלכם

דוח נתוני האשראי של החברה מהווה כרטיס הביקור שלכם במסגרת התקשרות עסקית ולכן ההמלצה היא שיהיה לכם כרטיס ביקור ללא היסטוריה שלילית ודירוג גבוה.

על סמך המידע נקבע האם אתם זכאים לקבלת הלוואה

על סמך המידע נקבע האם אתם זכאים לקבלת הלוואה .  משמעות קבלת הלוואה ללא הבדיקה היא חוסר מידע אודות האפשרות שלכם להחזיר את הסכום.

איך לבצע בדיקת BDI

התנהלות חשבון הבנק

כחלק מהבדיקה נבדקת היסטוריית החשבון בבנק וכן מסגרת האשראי.

 הבדיקה מתבצעת תוך אישור מתן הלוואה

בדיקת BDI מתבצעת תוך אישור מתן הלוואה כאשר מדובר בבדיקה אוטומטית.  בעת בחינת השם של הלקוח באתר בודקים האם השם שלו מעלה תוצאות, אם השם אינו מעלה תוצאות , הרי מדובר בלקוח ללא עבר בעייתי.

 רק אצל מומחים בתחום

ביצוע הבדיקה יעשה רק אצל חברה מומחית בתחום אשר יש ביכולתה  לבחון את המצב בו אתם מצויים ולתת לכם תמונה עדכנית על בדיקת ה- BDI שלכם.  

התייעצו עם לקוחות קודמים

על מנת לבחור את החברה המקצועית ביותר, ההמלצה היא להתייעץ עם לקוחות קודמים. התייעצות עם לקוחות קודמים תסייע לכם לבחור את החברה המקצועית ביותר. הקפידו לשאול את הלקוחות הקודמים כמה שיותר שאלות כך שתהיה לכם האפשרות לאסוף כמה שיותר מידע.

באמצעות המידע תהיה לכם אפשרות להתנהל בצורה טובה יותר

באמצעות המידע המתקבל תהיה לכם אפשרות להתנהל בצורה טובה יותר.  שימו לב כי היעדר המידע אודות החברה עשוי להוביל אתכם לבחירה לא נכונה אשר תשפיע על העתיד שלכם.  אם אתם רוצים עתיד טוב יותר, הרי וודאו כי מדובר בחברה בה פועלים אנשי מקצוע.

אל תתפשרו על המצב הכלכלי שלכם

חשוב ביותר לא להתפשר על המצב הכלכלי שלכם. ביצוע הבדיקה על ידי מומחים בתחום תעניק לכם שקט נפשי ותראה כי אתם בוחרים לפעול בצורה טובה.  מומחים בתחום יוכלו לספר לכם מה המצב שלכם וכיצד תוכלו לשפר אותו.

ניתוח בדיקה על ידי מקצוענים

ניתוח הבדיקה על ידי מקצוענים בתחום  תדע מתי המידע השלישי צריך להיות מוסר- מדובר בבדיקה חשובה במקרה בו אתם מעוניינים לקחת משכנתא וקיימת התראה על תיק הוצאה לפועל אשר עתיד להיפתח.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

3 תגובות

סגור לתגובות.

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות