לאילו מטרות נפוצות לוקחים הלוואה?

בשגרה הרגילה, אנחנו משתדלים לנהל את החיים שלנו בהתאם למשאבים העומדים לרשותנו. אנחנו נמנעים מביצוע של רכישות מיותרות ויקרות, ופועלים על פי התקציב שהגדרנו לעצמנו. אך לעיתים, כדי להשיג מטרה חשובה מאוד עבורנו, נדרשת השקעה משמעותית, ולא תמיד יש בידינו את סכום הכסף הנדרש לשם כך. במאמר הבא, נתמקד בכל אותם מקרים שבהם הלוואה יכולה לסייע לנו להגשים את המטרות שלנו.

הלוואה לצורך רכישת בית

רכישה של בית היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של כל משקי הבית בישראל. מלבד עלות הבית עצמו, קיימות הוצאות נלוות רבות. לעיתים קרובות, כדי למצוא את הנכס המבוקש יהיה צורך לשלם דמי תיווך לסוכנות, ובהמשך יידרש גם תשלום לשמאי, תשלום דמי הטרחה לעורך הדין ותשלום על רישום הנכס וביטוחו. גם לאחר שכבר רכשתם את הבית, סביר להניח כי תאלצו לבצע תיקונים קטנים או התאמות של הבית לצרכים שלכם, וכמובן – תתבקשו לשלם את עלות ההובלה של הרכוש האישי לבית החדש. לכן, כאשר רוכשים בית חדש יש לקחת בחשבון את כל ההוצאות הללו, לתכנן היטב את התקציב שלכם, ובהתאם לזה לתכנן את סדר הגודל של ההלוואה המבוקשת.

הלוואה לצורך שיפוץ

כפי שאמרנו, הבית שלנו הוא אחד הנכסים היקרים ביותר שנקנה, ולא בכדי. זה המקום שאנחנו חוזרים אליו אחרי כל יום עבודה, זה המקום שבו אנחנו מרגישים בטוח, זה המקום שבו אנחנו מבלים עם בני המשפחה ומגדלים את הילדים שלנו. זאת גם אחת הסיבות לכך שאנחנו נהנים להשקיע בבית שלנו. כאשר הבית נאה ומטופח, השהות בו נעימה יותר, וגם האווירה בבית נינוחה יותר. מלבד זאת, גם אם אנחנו לא מרגישים צורך לעדכן את מראה הבית וליפות אותו באופן תכוף, לפעמים אין ברירה לבצע שינויים. בתים ישנים דורשים תחזוקה סדירה, ומדי פעם יש צורך בתיקון הצנרת או בשדרוג של חדר האמבטיה, לדוגמה. במקרים אלו, השיפוץ עשוי להיות בלתי נמנע, ואז ניתן לחפש חברת הלוואות מומלצת שתאפשר לכם לתקן את כ הדרוש תיקון.

הלוואה לצורך רכישת רכב

את הרכב הראשון שלנו אנחנו בדרך כלל לא שוכחים. במרבית המקרים זהו רכב לא חדש במיוחד, רכב יד שנייה שקנינו בתקציב המוגבל מאוד שעמד לרשותנו. הרכב הזה עשוי לסמל לנו זיכרונות טובים אך מגיע הרגע שבו הנוסטלגיה כבר לא מספיקה; רכב ישן "מבלה" זמן רב יותר במוסך, חסכוני פחות בדלק, ועלויות התחזוקה שלו מתייקרות משנה לשנה. מלבד זאת, הרכב הישן שלנו לא תמיד הולם את הצרכים העדכניים שלנו. רכב קטן שהתאים לדוגמה לזוג צעיר יכול להיות בלתי מספק בעליל עבור משפחה עם ילדים. במקרים אלו, הלוואה חוץ בנקאית תסייע לכם לרכוש רכב העונה על הצרכים החדשים שלכם, רכב שאולי גם נוסע חלק ושנעים לכם יותר לנהוג בו.

הלוואה לטובת לימודים

מעטים הם בני המזל המצליחים להשיג את מבוקשם בלי להסתייע במסגרת לימודים כלשהי. כיום, כדי להצליח בתחום מסוים, בדרך כלל יש צורך ללמוד אותו היטב, גם כשמדובר באנשים המוכשרים ביותר. אין הכוונה רק ללימודים גבוהים באוניברסיטה או במכללה; גם לימודי מקצוע, קורס טכני, או התמקצעות בתחום מסוים נדרשים כדי לעשות את הצעדים הראשוניים בתחום מסוים. במקרים אחרים, ייתכן כי בשלב מסוים בחיים תרצו לעשות הסבה מקצועית או לנסות ללמוד תחום אחר שתמיד חלמתם לעסוק בו. מכיוון שהעיסוק שאנחנו בוחרים לעצמנו משפיע משמעותית על שביעות רצוננו מהחיים שלנו, כדאי לשקול שינוי זה, גם אם הוא כרוך באי-נוחות או בהשקעה כספית. במצב זה, הלוואה חוץ בנקאית יכולה לעזור לנו להשיג את המטרות שלנו ולבחור תחום עיסוק מספק ומשמעותי עבורנו.

הקמת עסק או הרחבתו

ניהול עסק הוא אחד הדברים הקשים והמורכבים ביותר. הוא מחייב אותנו למשמעת עצמית גבוהה, ולעיתים דורש מאתנו להקריב חלק גדול מהזמן הפנוי שנותר לנו. אך כאשר העסק שלנו מצליח, וכאשר אנחנו זוכים ליהנות מפירות ההשקעה שלנו – אין הרגשה מספקת יותר. לכן, למרות הקשיים והאתגרים, רבים מבקשים לפתוח עסק משלהם שיאפשר להם להגשים את החלום שלהם וליהנות מרווח כספי הולם. אם אין בידיכם את ההון ההתחלתי הנדרש, חברת הלוואות יכולה לסייע בהשגתה של מטרה זו, באמצעות הלוואה חוץ בנקאית. לשם כך, בשלב הראשון כדאי לבנות תוכנית עסקית ברורה ומפורטת שתכלול מטרות מוגדרות ותקציב מדויק ככל האפשר לניהול העסק. בעת הצורך, כדאי לפנות כמובן לייעוץ מקצועי שיוכל להאיר את עיניכם ולהסב את תשומת ליבכם לנקודות חשובות. שימו לב כי ניתן להיעזר בהלוואה גם במקרים שבהם אתם שוקלים להרחיב את העסק אך חסרים את המשאבים הדרושים לכך. גם במקרה זה, חשוב להקפיד על תכנון התקציב בהתאם ליכולות ולהכנסות הצפויות.

הלוואה לטובת טיול או חופשה

החיים שלנו רצופים חוויות, חלקן טובות וחלקן היינו מעדיפים לשכוח. אך כולן הופכות להיות חלק ממי שאנחנו, ויש כאלו שיישארו אתנו לתמיד. טיול הוא אחד מאותן התנסויות, וכשמדובר במסע משמעותי, זוהי חוויה שלעולם לא היינו מוותרים אליה. זו יכולה להיות נסיעה ליעד מרוחק שבו נפגוש אנשים חדשים ונכיר דרכים אלטרנטיביות לחיות את החיים שלנו, וזה יכול להיות טיול ליעד קרוב שתמיד רצינו לבקר בו. במקרים אחרים, ייתכן כי נרצה לקחת פסק זמן מן החיים, חופשה ארוכה שתאפשר לנו לבלות עם בני המשפחה ולנטרל את תחושת הלחץ והמתח היום-יומיים שאנחנו חיים אותם כל יום.

טיפולם רפואיים או קוסמטיים

הדאגה לבריאות שלנו, הפיזית והנפשית, היא אחד הדברים החשובים ביותר בחיים שלנו. בדרך כלל, טיפוליים רפואיים יהיו מכוסים במסגרת הביטוח שאנו משלמים עליו דרך קופות החולים, אך ישנם מקרים מסוימים שבהם נזדקק לטיפול רפואי הכרוך בעלות גבוהה שאינה משולמת כולה על ידי הקופה. במצבים אחרים, ייתכן כי נהיה מעוניינים בניתוחים קוסמטיים שעלותם גבוהה יחסית או בטיפולים אחרים הדורשים תקציב גבוה מזה העומד לרשותנו. בכל מקרים אלו, נוכל להיעזר בהלוואה שבאמצעותה נוכל לשפר את בריאותנו או להשיג את המראה שאליו שאפנו.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות