איך בוחרים סוכן ביטוח לפנסיה?

כולנו רוצים להיות בטוחים שכשנגיע לשיבה טובה ונצא לגמלאות, נוכל לנוח על זרי הדפנה ולהיסמך על כספי הפנסיה עליהם עמלנו שנים רבות כל כך. כולנו רוצים לדעת שגם כשנגיע לגיל פרישה, לא נאלץ להזדקק לשירותי חברת הלוואות או לבקש הלוואה לכל מטרה – אלא פשוט לחיות בכבוד על סמך מה שמגיע לנו. כדי להבטיח זאת, אנו חייבים להשיג הסדר פנסיוני מכובד – עליו אחראי במידה רבה סוכן ביטוח הפנסיה שלכם. כיצד תדעו מי מומלץ? מי יעניק לכם שירות איכותי לאורך זמן ומי באמת יהיה האדם שיהיה לו אכפת מכם? הנה כמה טיפים לבחירת סוכן ביטוח לפנסיה.

התאמה אישית עבורכם

סוכן ביטוח פנסיוני איכותי צריך לעשות כל שבכוחו על מנת להתאים את מסלול הפנסיה ואת הביטוח הנכון ביותר עבורכם, המתאים לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם. זהו מרכיב חשוב והוא לא מובן מאליו. למעשה, לא מעט מבוטחים מדווחים על תחושה של המלצות נשלפות מהשרוול, מן המוכן, ללא רצון לנסות להתאים באופן מדויק את הפנסיה לאדם – אלא להיפך, לטובתו הוא.

קבלת הסברים ברורים

שפת הביטוח היא שפה מיוחדת עם ז'רגון משלה וקודים שלעתים, רק סוכני הביטוח מבינים. בזמן הפגישה שלכם עם סוכן הביטוח, חשוב שתבחנו האם אתם מקבלים הסברים ברורים ומובנים והאם הוא מנסה לפשט אותם עבורכם. לא כל סוכן ביטוח יכול לתווך את המושגים הסבוכים ולהעניק לכם את ההסבר המלא – אך חשוב שתבחרו את זה שכן יכול. אתם צריכים להבין מהם המוצרים שאתם רוכשים, מדוע הם מתאימים לכם, מה היתרונות שלהם ומה החסרונות, אם יש.

פריסת האפשרויות

ענף הביטוח והפנסיה מורכב ממגוון רחב של אפשרויות ומרכיבים שאתם יכולים לבחור ו'לשחק' איתם. לכל לקוח, כאמור, יש את המוצרים והמסלולים המתאימים ביותר עבורו, ותפקידו של סוכן הביטוח הוא גם לסייע לכם לבנות את התמהיל הביטוחי המתאים ביותר עבורכם. חשוב שסוכן הביטוח יציג בפניכם מספר חלופות ואפשרויות בהתאם למצב הכלכלי שלכם, הבריאותי והצרכים האישיים שלכם – כך שתוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. אם אתם נתקלים בסוכן ביטוח המנסה להציג לכם חלופה אחת בלבד ומציג אותה כיחידה האפשרית – כנראה שלא מדובר בסוכן האמין ביותר שתפגשו.

אדם שאפשר לסמוך עליו

חשוב שתרגישו שהאדם העומד לפניכם הוא אכפתי ואמין, כך שבעת הצורך תוכלו לסמוך עליו. סוכן ביטוח טוב לא נמדד רק ביכולותיו המקצועיות, אלא גם ברצון שלו לעזור וההבנה שלו שמדובר בחייהם של אנשים ובמצבם הכלכלי. כשהם נזקקים לו וצריכים להפעיל את הביטוח – הוא צריך להיות שם לצידם ולסייע להם ככל האפשר. נסו לסמוך על תחושת הבטן שלכם ובדקו האם מדובר באדם המעורר אמינות ומחויבות למקצוע. כאן עוזרות גם המלצות, אם קיבלתם המלצה חמה מאדם שכבר נעזר בסוכן הביטוח שלו – תוכלו במידה רבה לדעת, ולא רק לנחש, האם מדובר בסוכן מהימן.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות