המידע שהבנקים מעדיפים להסתיר מכם

שינויים שונים שחלים בעולם הפיננסי בישראל מתחילים לחלחל לתודעה של הצרכנים והלקוחות של הבנקים, גם הודות לענף הפינטק שמציע אמצעי תשלום אחרים וגם הודות לעובדה שכבר לא רצים לבנק לקבל הלוואות ומסגרות אשראי אוטומטית. הרגולציה המחמירה של בנק ישראל על הבנקים נועדה כדי למתן את הנטייה של הישראלים לא לחסוך ולא לטפל בחובות שלהם בצורה אחראית. למעשה, התנהלות חסרת מודעות לאפשרויות זולות בהרבה של ניהול כספי עצמי גורמת לדאגה גדולה בקרב גורמי מקצוע שמפקחים על הבנקים. זאת משום שישראלים רבים בטוחים עדיין ששום דבר לא השתנה בתחום הפיננסים והאשראי, כך שהברירה היא או הבנקים שגובים עמלות וריביות עתק על כל פעולה ומתן אשראי, או השוק האפור והמפחיד. המידע הכי חשוב שמוסתר מכם בבנק הוא העובדה שגופים רבים מציעים היום הלוואות נוחות וקלות להשגה כשהן חוקיות לגמרי, מגופים מוסמכים שאינם מקשים עליכם כאשר אתם רוצים הלוואה לכל מטרה במהירות וביעילות.

האם הבנקים מספרים לכם את כל המידע הנחוץ על הלוואות?

זה ברור למה לאף גוף או ארגון אין אינטרס לספר לכם שאפשר בהחלט לקבל הלוואות נוחות יותר מאשר בבנקים, אם נוקטים פעולה עצמאית ופונים לאחד מהגופים החוץ-בנקאיים האמינים והחוקיים המורשים לתת לכם אשראי והלוואות. אם התנהלתם בצורה אחראית ושקולה ויש לכם אפשרות להוכיח זאת אין סיבה להיקלע למסלול המכשולים המשפיל שהבנקים מריצים אתכם בו על מנת לקבל הלוואה שהיא אינה משכנתא. התנאים שבהם פועלים הבנקים היום כל כך מחמירים ולא תמיד הגיוניים, שלמעשה גם משכנתא היא לא תמיד המסלול הכי בטוח לקבל בו תשובה חיובית, כפי שמגלים רבים שאינם מבינים למה סורבו. היעדר מידע מספק על אפשרויות שונות בתחום זה הוא הסיבה לכך שהם משלמים עדיין ריבית גבוהה מדי, עמלות מיותרות והכי גרוע – תנאי החזר לא נוחים. את כל זה החליטו באוצר ובבנק ישראל לשנות ולכן עומדות לפני הלקוחות הישראלים אפשרויות נוחות וטובות בהרבה, אלא שהבנקים לא יספרו לכם על כך, מסיבות מובנות בהחלט.

החלופה ההגיונית היחידה להלוואות יקרות מדי

אוברדראפט או מינוס הם שם נפוץ לעובדה שרוב הישראלים רגילים לחיות על אשראי קבוע שניתן להם מהבנקים. על האשראי הזה משלמים ביוקר משום שהבנקים הם מוסד מוכר לאורך השנים כמוסד הפיננסי העיקרי שבו הישראלים רגילים לרכז את הפעילות הכספית שלהם. מינוס כזה והיעדר יכולת לשלם את החובות ולקיחת הלוואות רבות מהבנק גורמים לכך שבמקרה הצורך לא תוכלו לקבל הלוואה כלשהי למטרה שאותה חייבים לשלם מידית. זה יכול להיות משבר בריאות, אובדן כושר עבודה או איבוד מקום עבודה, או נסיבות משמחות כמו חתונה או בר מצווה, או אפילו קניית מכונית.

למה לא תמיד כדאי לקחת הלוואה פרטית בבנק?

הבנקים מתייחסים בחשד לכל נטילת הלוואה שהיא אינה משכנתא ומנהלים לכם את החיים דרכה. כל נטילת הלוואה כזאת תשליך מידית על דירוג האשראי שלכם וכמובן על המסגרת שלכם. נכון שחובה להתנהל בצורה פיננסית אחראית, אבל זה לא תמיד נעים לדעת שיש מי שיודע עליכם הכל ויורד לפרטים הכי קטנים. בדיוק בשביל זה השוק הפרטי והחוץ הבנקאי קיים, כדי שתוכלו לשמור על הפרטיות שלכם מבלי לערב את הבנק בכל החלטה שאתם לוקחים. תשמחו לדעת שיש משרדים וחברות שעוסקים במתן הלוואות פרטיות בתנאים נוחים יותר ויש מי שעוזר לכם למצוא את כל המידע הזה ולתווך ביניכם לבין גוף חוקי ומוסמך על ידי בנק ישראל לתת הלוואות. היום אפשר לקבל הלוואות פרטיות גם מגופים אחרים שפועלים במשק והם אמינים ויציבים לגמרי.

מי נותן הלוואות פרטיות חוץ בנקאיות בישראל ולמה?

בתחום הפיננסי האינטרס של כולם הוא להרוויח, גם של הלקוח. השקעה של הכסף אצל לווים פרטיים בתוספת ריבית היא אפיק השקעה מעניין ורווחי ובטוח למדי. לא פלא אם כך שרוב הבנקים עוסקים בו כשהם נותנים ללקוחות שלהם הלוואות. כך שאת אותו עיקרון מיישמים היום לפי חוק ולפי היתר מיוחד של בנק ישראל גם גופים אחרים שמרכזים בידיהם כספי לקוחות רבים, כמו: חברות ביטוח, קרנות פנסיה, בתי השקעות, חברות מימון פרטי וחוץ בנקאי, חברות אשראי למיניהן ועוד. כולם חוקיות, כך שההלוואה שלוקחים אצלם מעוגנת בחוזה מסודר שכולל ריבית ופריסת תשלומים מסודרת.

יתרונות של הלוואות פרטיות

הלוואות פרטיות שניתנות על ידי גופים אחראיים ניתנות ללא קשר למסגרת האשראי שלכם ולכן גם לא מגבילות אתכם בבנק. הבנק לא אמור לדעת כלל שאתם לוקחים הלוואה כזאת ולכן אתם יכולים ליהנות מהזרמת הכסף לחשבון שלכם במהירות מבלי שהבנק יידע אפילו מאיפה זה הגיע. לא תצטרכו לענות על שאלות שונות אלא פשוט להשתמש בכסף הזה למטרה שלשמה פניתם לבקש אותו. יתרון נוסף הוא שלקיחת הלוואה חוץ בנקאית לא פוגעת במסגרת האשראי שלכם לא בבנק ולא בחברת כרטיסי האשראי שלכם, אם לא לקחתם את הכסף ממנה.

איך לוקחים הלוואה פרטית?

הלוואות פרטיות לוקחים בפנייה מסודרת עם כל המסמכים הנדרשים בדרך כלל גם בבנקים, אלא שהפרוצדורה בחברה פרטית היא מהירה ויעילה יותר. דירוג האשראי שלכם נבדק, כמובן, כולל תלושי משכורת ואישורים על הכנסה, תדפיסי חשבון בנק וכל מצבכם הפיננסים כולל קרנות הפנסיה ותכניות החיסכון שלכם. עם זאת, התנאים יהיו טובים בהרבה מבחינת הריבית על ההחזרים ותכנית התשלומים תותאם לצרכים שלכם כדי לא להכביד על חייכם ולא ליצור חובות נוספים שידרשו הלוואה נוספת וחוזר חלילה. אם אינכם מכירים גופים חוקיים ואמינים שייתנו לכם הלוואה חוץ בנקאית אתם יכולים לפנות לגוף כזה שמתווך ביניכם ומוסר לכם את כל המידע הנחוץ לכם, כדי שתוכלו לבחור את הגוף המתאים ביותר לנטילת הלוואה כזאת בתנאים מהירים ונוחים.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות