באילו תחומים צפויים לקחת הלוואות אחרי הקורונה?

מחלת הקורונה עדיין כאן, אך נראה כי נכון להיום היא נמצאת תחת שליטה ומאפשרת לנו לחזור באופן הדרגתי לשגרה. בתי עסק רבים פותחים את שעריהם תחת מגבלות מסוימות, ומבצעים צעדים ראשונים של חזרה לפעילות רגילה. עם זאת, התקופה שבה העסק לא היה פעיל נתנה את אותותיה, ובתחומי עיסוק רבים יהיה צורך במעט סיוע כדי להתחיל לפעול מחדש. במקרים אלו, הלוואה עשויה לתרום להנעת גלגלי העסק מחדש ולהתאמתו לשגרת העבודה הנוכחית.

תחום המזון וההסעדה

מסעדנים ושירותי קייטרינג הם חלק מהנפגעים העיקריים של משבר הקורונה. מסעדות רבות נסגרו בשל המצב, ולא לכל בעל עסק הייתה האפשרות לפעול בזמן ההסגר. מסעדות שיכלו לספק שירותי משלוחים עשו זאת, אך גם במקרה זה ההכנסות לא תמיד הצליחו לכסות את ההוצאות הרבות שהיו לבעל העסק. גם שירותי קייטרינג שבשגרה מספקים מזון לאירועים חוו צמצום משמעותי בפעילות שלהם ואובדן הכנסות. כעת, כאשר הממשלה קבעה הקלות שונות, מסעדות ושירותי קייטרינג יכולים לפתח את מערך המשלוחים שלהם ולהציע גם איסוף מנות מהמקום. לשם כך ייתכן כי יהיה צורך בהשקעה כספית נוספת לצורך בניית מערך התנהלות חדש וכמובן פרסום שירותי העסק במדיה המתאימה. הלוואה העונה על צורכי העסק תסייע לבעלי העסקים הללו ותעניק להם את תזרים המזומנים הנחוץ לתקופה מורכבת זו.

הפקת אירועים

בעקבות משבר הקורונה, הוטלו מגבלות רבות על התקהלויות של אנשים. נגיף הקורונה התברר כמדבק ביותר, ועל כן בממשלה החליטו שבריאות הציבור אינה מאפשרת, נכון להיום, לקיים אירועים מרובי משתתפים. בשל המצב, אירועים פרטיים רבים בוטלו וכנסים מקצועיים נדחו לזמן בלתי ידוע. מארגני אירועים ובעלי אולמות חוו הפסדים כספיים משמעותיים בעקבות הביטולים ונאלצו להשבית לעת עתה את פעילותם. עם זאת, מגבלות אלו נתונות לשינוי, והציפייה היא שהן יוסרו בהדרגה, בהתאם להתפתחות משבר הקורונה. בסיומה של תקופה זו, ניתן לצפות כי משפחות רבות וארגונים רבים יבקשו לציין שוב אירועים שונים, גם עם מספר משתתפים מצומצם יחסית. כדי להחיות מחדש את העסק ניתן להיעזר בחברות המעניקות הלוואות לכל מטרה וכמובן לבנות תוכנית פיננסית מתאימה.

חוגי העשרה והפעלה לילדים

השמירה על ריחוק חברתי מקשה על כולנו, אך היא מורכבת עוד יותר כשמדובר בילדים. מטבע הדברים, ילדים מקפידים פחות על היגיינה אישית, ולעיתים קשה להם להבין את המציאות החדשה שבה יש לשמור על מרחק האחד מהשני. זאת אחת הסיבות לכך שחוגי העשרה לילדים והפעלות לילדים אינם פעילים בתקופה זו. על כן, העוסקים בתחום זה, לדוגמה, מפעילי חוגים או בעלי אולמות ג'ימבורי לילדים, נדרשו לסגור את שערי העסק בתקופה זו, עד להודעה חדשה. זהו ככל הנראה מצב זמני בלבד, ומשפחות רבות מחכות כבר לרגע שבו יהיה ניתן לחדש את פעילות החוגים ואולמות המשחקים. כדי להתכונן לרגע זה, חשוב מאוד לחטא היטב את המשטחים השונים ולהכין את המקום לקראת בואם של הילדים. הלוואה בהוראת קבע למוגבלים תסייע לבעלי עסקים אלו לשרוד את התקופה קשה זו, ותיתן להם את הכלים להתכונן לקראת חזרה לשגרה.

ענף התיירות

ענף התיירות בארץ וגם בחו"ל ספג פגיעה אנושה בעקבות משבר הקורונה. תיירים אינם באים עוד לארץ, ובתי המלון נותרים שוממים או עוברים הסבה למלונות קורונה. בתוקף הצווים החדשים, גם ישראלים אינם מורשים לטייל בארץ, ונכון להיום עוד לא ברור מתי תשתנה הוראה זו. עם זאת, בסופו של דבר משבר הקורונה צפוי להסתיים, ואחת הסברות היא שבעונת הקיץ החמה השפעתו של הנגיף תהיה מורגשת פחות. במועד זה, כאשר מגפת הקורונה תתחיל לדעוך, ישראלים רבים ירצו בוודאי ליהנות מחופשה מרגיעה מחוץ לבית. כדי לשרוד את המשבר עד למועד זה וכדי שבית העסק יוכל להמשיך לפעול בסיום המגפה, ניתן לפנות לחברה לקבלת הלוואה לכל מטרה. בניגוד לבנקים המערימים קשיים רבים על בעלי עסק, חברות אחרות נותנות הלוואה בהוראת קבע למוגבלים. הלוואה זו יכולה לאפשר לעסק להמשיך לתפקד עד לסיומו של המשבר או לסייע לו לפעול מחדש בסיום מגפת הקורונה.

מכוני יופי ומספרות

מכוני היופי והמספרת זכו השבוע לבשורה משמחת במיוחד. אחרי תקופה ארוכה שבה המכונים והמספרות היו סגורים לחלוטין, כעת מתאפשרת פתיחה מחדש בכפוף להגבלות שנקבעו בחוק. אומנם, בתוקף ההנחיות של משרד הבריאות, היקף העבודה בעסקים אלו עדיין יהיה מוגבל, אך אין ספק כי בעלי העסקים שמחים ומצפים לקראת החזרה ההדרגתית לשגרה. הלקוחות אף הם מצפים בקוצר הרוח לחידוש טיפולי היופי, ולכן לבעלי עסקים רבים צפויות בהחלט הכנסות נאות. עם זאת, חשוב מאוד להכין את המכון או את המספרה לקראת שובם של הלקוחות, ויש לוודא כי המקום מחוטא היטב ומאפשר עבודה על הנהלים החדשים שקבעה הממשלה. לצורך תקופת ההסתגלות הראשונית הזאת ניתן להיעזר בהלוואה שתאפשר לעסק לחזור לפעילות אחרי תקופת ההשבתה.

נקודות חשובות לסיום

מגפת הקורונה פגעה קשה בכולנו, אך בייחוד בבעלי העסקים. הסיוע שמעניקה המדינה מוגבל מאוד, וכדי לזכות בו בעלי העסק נדרש לעמוד בתנאים רבים. הלוואה לעסקים עשויה בהחלט לסייע להזרים כסף מזומן לעסק, אך חשוב לשים לב לשתי נקודות הבאות:

  • סקירת המצב הפיננסי הנוכחי של העסק: לפני שלוקחים הלוואה חשוב לקבל תמונה מלאה על מצבו העדכני של העסק. בדקו היטב מהם החסכונות העומדים לרשותכם, מהם ההכנסות שאתם יכולים לצפות להן ואילו הוצאות עומדות על הפרק.
  • בניית תוכנית פיננסית עתידית: הלוואה היא כלי עוצמתי שיכול לקדם את העסק, אך חשוב להשתמש בו בחוכמה. על כן, חשוב מאוד לבנות תוכנית פיננסית מובנית ויסודית שתאפשר לכם לתעל את יתרונות הלוואה.

לסיכום, הלוואה יכולה לעזור לכם לצלוח את משבר הקורונה ולמנף את העסק. לשם כך, שימו לב שאתם פונים לחברה מקצועית המתמחה בתחום, וקבלו ייעוץ פיננסי מלא בהתאם לצרכים של העסק.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות