השקל בשיא. ההייטק בלחץ. והבנקים כבר מסתכלים אחרת על הלקוחות שלהם

השקל בשיא.
הבורסה עולה.
אבל בפועל הרבה אנשים בישראל מרגישים פחות יציבים כלכלית.
לא בגלל שהם לא עובדים.
לא בגלל שהם לא מרוויחים.
יותר בגלל שהעולם משתנה מהר.
בשיחה עם מתן, בן 50 שדואג לפנסיה שלו, עלתה שאלה שהרבה אנשים שואלים היום:
איך משקיעים בתקופה של אי ודאות.
מצד אחד, פנסיה היא השקעה לטווח ארוך.
מצד שני, יש מלחמה מול איראן, AI משנה מקצועות, והשקל מתחזק בצורה חריגה.
ובמציאות כזאת, השאלה היא כבר לא רק:
"איזה מסלול עשה הכי הרבה תשואה?"
אלא:
"האם יש לי יציבות פיננסית שתאפשר לי להמשיך לחסוך גם בתקופות פחות טובות?"
כי בפועל, כרית ביטחון פיננסית חשובה היום לא פחות מבחירת מסלול השקעה.

Privacy Overview

אתר אינטרנט זה משתמש בקובצי Cookie כדי שנוכל לספק לך את חוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית. מידע על קובצי Cookie מאוחסן בדפדפן שלך ומבצע פונקציות כגון זיהויך כשאתה חוזר לאתר שלנו וסיוע לצוות שלנו להבין אילו חלקים באתר אתה מוצא הכי מעניינים ושימושיים. למדיניות איסוף עוגיות לחץ כאן.