האם בעידן הAI אנחנו שואלים את השאלה הלא נכונה על הפנסיה שלנו?

האם השאלה החשובה בפנסיה היא עדיין תשואה ודמי ניהול? או שבעולם של AI, סייבר והונאות דיגיטליות הגיע הזמן לחשוב גם על ניטור, בקרה ופיזור סיכונים?

האם השאלה החשובה בפנסיה היא עדיין תשואה ודמי ניהול? או שבעולם של AI, סייבר והונאות דיגיטליות הגיע הזמן לחשוב גם על ניטור, בקרה ופיזור סיכונים?