רבים שואלים אותי לשם מה אני זקוק לסוכנות פיקסמן, כדי לקבל הלוואה בריבית נמוכה מהמוסדיים?
הם הרי יכולים לעשות זאת לבד, ללא סיוע שלנו.
כולם רואים את הפרסומות של המוסדיים ויכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולבדוק אם הם זכאים להלוואה.
בבדיקה פשוטה ניתן לבדוק את זה ולאחריו למלא טפסים לצורך קבלת ההלוואה שאותם ניתן להוריד מאתר האינטרנט, או לקבל בפקס ובאימייל משירות הלקוחות.
מה נותר בסוף, אם לא למלא את הטפסים, לצרף מסמכים רלוונטים ולשלוח…
דומה הדבר לאדם שהולך לבית המשפט:
לשם מה הוא זקוק לעו"ד בבית המשפט, שייצג אותו?
ישנם רבים שעושים זאת לבדם ללא ייצוג.
חומר למחשבה לישראלי המצוי שנוהג לחסוך היכן שלא צריך…
יש רבים מהמוסדיים שנותנים הלוואות, יש מעטים מהלקוחות שמאשרים להם את ההלוואות.
ההבדל הוא ענק.
השאלה היא לא מי נותן הלוואה, אלא מי מאשר את ההלוואה…
אני באופן אישי גם יכול לטעון שאני נותן הלוואות של 1 מיליון שקלים ולא לאשר לאף אחד, בטענות שונות מבעיה של "איתנות פיננסית", שהיא אגב, הטענה האהובה על חלק מהמוסדיים ועד ל"יכולת החזר נמוכה"…
למעשה, איש לא יוכל לדעת, שלא רק הוא אלא אף אחד לא קיבל את ההלוואה.
כולם יחשבו שהבעיה היא בעיה אישית שלהם וזו בדיוק על רגל אחת, האסטרטגיה של המוסדיים…
זו לא הבעיה היחידה בדרכנו לקבלת ההלוואה, גם המוסדיים שמאשרים את ההלוואות, לא יאשרו לכול אחד שיחפוץ בכך, שכן זו הלוואה לכול מטרה, הלוואה בריבית נמוכה, ללא ביטחונות ואיש לא מבטיח למוסדיים, שאת ההלוואה ישלם הלווה עד תומה, מה יקרה במקרה של חדלות פירעון ועוד כהנה תקלות, שיכולות להתגלות במרוצת השנים, בכול מה שקשור להחזר ההלוואה?
מסיבה זו המוסדיים לא מעוניינים לתת הלוואה לכול לקוח שלהם, אלא רק למי שהם חפצים בעיקרו.
לשם כך יש את המסמכים שאנו מצרפים להלוואה ושולחים לחברת ההלוואות ואת המיידעים שחברת ההלוואות, יכולה לקבל על הלקוח, כמו דירוג האשראי של הלווה.
צריך גם להבין בכול רזי הפרטים הקטנים שרשומים במסמכים שאותם אנו מצרפים, כדי לקבל את ההלוואה.
צריך להבין את השפה הפיננסית של המוסדיים.
חוסר תשומת לב הכי קטנה וההלוואה יכולה להיפסל.
כמו לדוגמה, חזרה של הרשאה או של צ'ק בדפי העו"ש של חשבון הבנק שלנו, שאותם אנו הגשנו לצורך קבלת ההלוואה מהמוסדיים, תפסול אותנו לאלתר מקבלת ההלוואה.
אין מועד ב', להגשת הבקשה.
ברגע שנפסלנו, הסיבה לפסילת הבקשה שלנו להלוואה והמסמכים שהגשנו, רשומים במערכות החברה.
זה לא אומר שלא נוכל לדרוש בקשה נוספת לצורך קבלת ההלוואה, הבעיה היא שבפעם הבאה, התנאים, לקבלת ההלוואה, יהיו יותר קשים….
אם כבר לוקחים הלוואה דרך סוכן, לשם מה יש צורך בעזרה של פיקסמן סוכנות לביטוח, הרי כמעט לכול אחד מאתנו, יש סוכן ביטוח שיוכל לעשות עבורו את אותו השירות כמו שלנו בעלות נמוכה יותר…
זו בדיוק הבעיה.
החשיבה הישראלית, שגם סוכני ביטוח לא פעם נגועים בה, שתמורת כסף, כול סוכן יוכל לבצע כול דבר שיידרש ממנו..
אז זהו, שלא כול אחד יכול להתחרות בניסיון של פיקסמן סוכנות לביטוח בתחום האשראי החוץ בנקאי.
כדי להסביר זאת יותר נכון, ניתן להמשיל זאת לענף הרפואה, ניתן לדוגמה, לקבל ייעוץ עבור מחלת ראות, מרופא ראות, שמתמחה בתחום או מרופא משפחה, השאלה היא למי אתם מעדיפים להקשיב.
יכול להיות שרופא המשפחה צודק, אבל בכול מה שקשור לרופא שמתמחה בראות, זו אמורה להיות תחום ההתמחות שלו ולכן טבעי שיהיה בידיו יותר מידע כדי לתת לנו פתרון רפואי לבעיה שלנו.
בדיוק אותו הדבר קיים בענף הביטוח: סוכן שמוכר כול היום ביטוח רכב או סוכן שמוכר כול היום רק ביטוחי בריאות ורק בזה מתעסק, יבין יותר טוב מסוכן ביטוח שעוסק רק בפיננסים, בכול מה שקשור לתחום ביטוחי הרכב או בתחום ביטוח הבריאות, בהתאמה, למרות שאולי גם לסוכן הפיננסים יש מושג כיצד להחתים לקוח על ביטוח רפואי.
בדיוק כך, מאותה הסיבה, לסוכנות פיקסמן שעוסקת רק בתחום ההלוואות, רק דרך המוסדיים, יש יותר ניסיון בתחום מסוכנויות אחרות, שבין היתר נותנות פעם בתקופה הלוואה ללקוח שלהם.
כשתבקשו דרכם הלוואה ותקבלו סירוב מחברת ההלוואות, הם יסבירו לכם שהסיבה לסירוב, היא משום שאתם לא יכולים לקחת הלוואה ושגם פיקסמן סוכנות לביטוח, לא תוכל לספק לכם פתרון הולם לבעיה שלכם.
זו קורה כשכול אחד רואה את העולם, דרך הפריזמה שלו, אבל לאמיתו של דבר, האמת מצויה במקום אחר.
את הניסיון של פיקסמן סוכנות לביטוח, לקבלת ההלוואה לכול מטרה, הלוואה בריבית נמוכה מהמוסדיים, איש לא יכול להחליף.
נכון אנו גובים תשלום עבור השירות לנו אבל זהו תשלום מוכוון תוצאות: קיבלתם את ההלוואה, תשלמו עבור השירות שלנו ואם לא קיבלתם את ההלוואה, לא תצטרכו לשלם לנו שקל עבור השירות שלנו לקבלת ההלוואה, זהו מצב של WIN WIN, שטובה לשני הצדדים.