חתונה ללא כסף- אם אין כסף לחתונה מה אפשר לעשות?

האהבה פורחת, המבט כבר משקיף אל עתיד משותף, אולם הטבעת הנכספת אינה נשלפת מן הקופסא, בשל החשש הכלכלי?

זוגות צעירים מוצאים את עצמם לא אחת במלכוד, כאשר הרצון להתחבר, לערוך אירוע חתונה רבת משתתפים, ולצאת לדרך משותפת, נתקל במכשול הכלכלי אל מול משכורות התחלתיות נמוכות בתחילת הדרך המקצועית, התחייבויות ללימודים כסטודנטים וחוסר סיוע מההורים שאין ביכולתם לממן את תחילת החיים של ילדיהם.

אפשרות אחת היא לדחות את הקץ, לעבוד ולנסות לחסוך כסף במטרה להגשים את החלומות והרצונות, זו אחת הפתרונות העדיפים.

השקעות בתוכניות חיסכון בחברות ביטוח, יכולות להניב לנו תשואות יפות שיחסכו לנו את הזמן שנצטרך לחסוך לחתונה.

האם ניתן לערוך חתונה ללא הון עצמי?

זוגות צעירים רבים בוחנים את האפשרות לערוך את אירוע החתונה, בהתבסס על מתנות הכסף הצפויות מן האורחים. עיקר התשלומים המיועדים אל ספקי השירות של האירוע נדרשים לאחר החתונה בפועל, מה שיכול לסייע בהתנהלות.

יחד עם זאת חשוב לזכור שחתונה היא אירוע של פעם בחיים (מבלי להיכנס לסטטיסטיקות מצערות), ובמטרה לקיים את האירוע על פי התשוקות והרצונות יגלו הזוג הצעיר כי מדובר בהתחייבות לסכומי כסף עצומים, שלא בהכרח ניתן להבטיח שיכוסו על ידי כספי המתנות של האורחים. לא מומלץ לערוך אירוע מלהיב וראוותני תחת לחץ כלכלי ומתח, ולגלות ביום שאחרי שלמרות השמחה ונדיבות האורחים הזוג הצעיר יתחיל את דרכו בחובות אימתניים.

הלוואה לחתונה

נטילת הלוואה לחתונה היא לרוב ברירת  מהווה ברירת מחדל של מרבית הזוגות שמתכננים חתונה, כאשר הזוג הצעיר יוכלו לתכנן את חתונת החלומות שלהם ובתנאי  שיוכלו להתחייב להחזר תשלומים נוח בהתאם ליכולתם. את כספי המתנות שיתקבלו באירוע יוכלו בני הזוג הצעיר להשקיע בדרכם אל הדירה, כמקדמה למשכנתא או כדמי שכירות, או בכל צורה אחרת בעתידם המשותף.

הלוואות לחתונה ניתן ליטול מן הבנק- אולם חשוב לציין כי הבנקים אינם אוהבים להעניק הלוואות שלא לרכישת נכס מוחשי דוגמת רכב או נכסי נדל"ן, ועל כן הלוואות אלו מוגבלות יותר גם בסכום הלוואה אותו ניתן ליטול, וגם בתנאי החזר קשוחים יותר וריביות יקרות יותר.

אפשרות נוספת לקבלת הלוואות לחתונה היא במסגרת חוץ בנקאית.

הלוואה חוץ בנקאית לחתונה- איך זה עובד?

הלוואות חוץ בנקאיות, אשר היו ידועות בעבר כהלוואות פרטיות בעלות סיכון, נולדו מחדש על ידי גופים חוץ בנקאיים בעלי חוסן פיננסי, אשר מספקים שירות לציבור, ברישיון, באישור ובפיקוח משרד האוצר.

בין הגופים אשר מורשים להעניק הלוואות חוץ בנקאיות ניתן למצוא סוכנויות ביטוח, חברות ביטוח,  חברות כרטיסי אשראי וחברות העוסקות במסחר בשוק ההון. החברות הללו מציגות חוסן ואיתנות כלכלית, אשר מאפשרת להם הענקת אשראי רחב לציבור, ואפשרות להטמעת תחרות בשוק, שמיטיבה עם הלקוחות.

הלוואה לחתונה, בשונה מהלוואות לדיור או לצורך רכישת רכב, היא בבחינת הלוואה לכל מטרה. הגורם החוץ בנקאי אינו מפקח על אופן הוצאת הכסף, וניתן לשלב הלוואה כזאת עם הלוואה לצרכים נוספים דוגמת ירח דבר, רכישת ציוד וריהוט לדירה או כל מטרה אחרת.

הלוואה חוץ בנקאית ניתנת לפי ההתנהלות הבנקאית והפיננסית של בני הזוג בעבר וכנגד יכולת החזר מוכחת בלבד.

האם בני זוג סטודנטים יכולים לקבל הלוואה לחתונה?

רבים מן הזוגות הצעירים הנישאים מכירים ומבססים את הקשר בתקופת הלימודים האקדמיים, שעשויים לארוך שנים ארוכות. בעוד שחלקם בוחרים להמתין עם החתונה לאחר תקופת הלימודים, יש מי שבוחרים למסד את הקשר כבר בזמן הלימודים באוניברסיטה או במכללה.

נהוג לחשוב שקשה ועד בלתי אפשרי לגייס הלוואות לסטודנטים, בשל מיעוט ההכנסות ועלויות הלימודים הגבוהות. אלא שהמבנה שמציגות החברות להלוואות חוץ בנקאיות מביאים הלוואות בריה שירותית ובהתאמה לצרכי הלקוח, תוך בחינת פוטנציאל ההשתכרות ובניית החזרים מותאמים, גם לסטודנטים.

תקופת הלימודים האקדמיים מאופיינת במיעוט הכנסות וביתר הוצאות, כאשר לצד הוצאות המחיה הנדרשות עומדות גם הוצאות הלימודים הישירות והעקיפות, וצעירים רבים צוברים חובות ומינוס בבנק בתקופה זו. העמסה שלעל עלויות חתונה על אלה נראית לעתים בלתי אפשרית, אולם תכנון נכון של הלוואה לחתונה יכול לסייע הן בהעמדת חתונה ראויה לשמה והן בצליחת התקופה הכלכלית המאתגרת.

אחד היתרונות של הלוואה חוץ בנקאית הניתנת לסטודנטים, הוא האפשרות להתחיל בהחזר ההלוואה לא באופן מידי כי אם בטווח עתידי בן ארבע שנים קדימה. ההחזר העתידי מאפשר את סיום הלימודים, השתלבות במקומות עבודה ויציבות כלכלית, בטרם יידרשו הלווים להחזר החודשי

האם עלויות הריבית בגופים החוץ בנקאיים היא גבוהה מזו הניתנת בבנקים?

פתיחת שוק האשראי וההלוואות לתחרות הטיב עם הלקוחות, כאשר הן הבנקים והן הגופים אשר מעניקים הלוואות חוץ בנקאיות עושים יתר מאמץ להילחם על הלקוחות. הלוואה היא מוצר צרכני אשר שכרה בצדה, והגופים המספקים אותה עושים זאת בתמחור של ריבית שמהווה את עלות ההלוואה. ניתן כיום להשיג הלוואה חוץ בנקאית בעלויות משתלמות, החל מ-2.5 אחוזי ריבית, ותוך יצירת מבני הלוואה נוחים במיוחד.

סוכנות הביטוח פיקסמן מלווה זוגות צעירים, סטודנטים וקהלים נופים, בפתרון אתגרים פיננסיים ובהענקת הלוואות חוץ בנקאיות, בתנאים משתלמים במיוחד. חברת פיקסמן חרטה על דגלה מתן שירות מקצועי ביעילות ובמהירות ומספקת גם הלוואות אקספרס בהם הכסף מועבר ללקוח הלווה בתוך שבוע.

פיקסמן עומדת לרשות הזוגות הצעירים ומספקת הלוואות לחתונה ולבניית חיים משותפים, בתנאים אטרקטיביים. 

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות