הלוואות לכל צורך

הלוואות

לכל אדם יש צורך מעת לעת בקבלת הלוואה כדי לבצע עם הכספים האלו פעולות אשר חשובות עבורו. זה יכול להיות עבור סיוע לילדים, תשלום חוב, נסיעה חשובה לחו"ל, שיפוץ בבית שהוא אקוטי, רכישת רכב ועוד. יש מקרים שבהם אדם יכול לבקש הלוואה מגורמים שונים ולקבל אותה. אך יש גם מקרים רבים אחרים שעקב בעיות מן העבר, הבנק וגורמים אחרים אינם מאשרים מתן הלוואה וזאת כדי לא לקחת סיכונים. האדם שזקוק לכספים נותר בבעיה ומחפש אופציות אחרות של מעניקי הלוואות כדי לקבל מהם את ההלוואה שנדרשת לו בדחיפות. במקרים הללו, האופציה הנכונה ביותר היא לפנות לגורמים חוץ בנקאיים שהם אמינים ולקבל מהם את ההלוואה שהיא כל כך חשובה לו.

כאשר אדם זקוק לכספים, הוא מבצע תחשיבים שונים על פי מצבו הכלכלי. אם לדוגמה הוא אמור לקבל החזר מס שבח לאור דירה שרכש לאחרונה ושילם את מלוא סכום המס שנדרש ממנו, הוא יגיש בקשה לקבלת ההחזר מהאוצר וכך סכום ההלוואה שהוא יבקש יהיה נמוך יותר. קיימת אופציה לקבל הלוואה לכל מטרה, זוהי הלוואה שבאמצעותה כל אדם יכול לבצע את הפעולות שהן חשובות מאד עבורו כמו החלפת צנרת בבית יד שנייה שרכש. זוהי הוצאה כספית לא מתוכננת אך אם יש נזילות בצנרת, אי אפשר להתמהמה עם הפרויקט ויש לבצע אותו באופן מידי.

הלוואות מכספי הפנסיה

כספי הפנסיה הם פאן חשוב ביותר לעתיד של כל אדם. כאשר יש צורך בכספים, החוסך אינו מעוניין להוציא את הכספים הללו ולכן הוא משתמש באופציה של קבלת הלוואות כספיות מחברת הביטוח או מחברת ההשקעות וזאת על סמך הכספים שקיימים בקרן זו.

יתרונות של משיכת כספים על חשבון קרן הפנסיה

ברוב המקרים הגורמים הפיננסיים מאשרים הלוואה בגובה של כשמונים אחוז מסך כספי הקרן. יש לפעולה זו כמה יתרונות מהותיים:

  • מדובר בהלוואה מידית ולאחר הגשת כל המסמכים הרלוונטיים, החוסך מקבל את הסכום הכספי לחשבון הבנק שלו תוך כמה ימים.
  • כל כספי הקרן ממשיכים לצמוח בהתאם לתשואות השנתיות.
  • הלווה משלם בכל חודש ריבית בלבד. החיוב נקבע על פי גובה ההלוואה שנלקחה וברוב המקרים מדובר בסכומים נמוכים של עשרות שקלים בחודש, או מעט יותר מכך.
  • כאשר הלווה מעוניין בכך והקרן הופכת לכסף נזיל, הוא יכול למשוך את הסכומים שהצטברו בקיזוז סכום ההלוואה שקיבל.
  • החוסך נהנה מהטבות המס.
  • החוסך אינו משלם קנסות על כך שהוציא כספים שלא במועד הנקוב למטרה זו.

החזר כספים עבור ההלוואות

רוב הלווים שמחים לקבל את הכספים שהם חשובים מאד עבורם ועם זאת הם רוצים לשלם ריבית הוגנת בגין הלוואות שהם לוקחים, כדי שהם יהיו מסוגלים פיננסית להחזיר אותן. לכן הציבור מעדיף להגיע אל גורמים מוכרים ואמינים בסקטור החוץ הבנקאי ולא להשתמש באופציה של הלוואות מחברות כרטיסי האשראי לאור הריבית הגבוהה שהם גובים.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות