אנחנו בפיקסמן נעזור לך לקבל הלוואה

המציאות הכלכלית של לא מעט אנשים היא קשה, מורכבת ותובענית. לא מעט אנשים זקוקים להלוואות מדי פרק זמן רק בכדי לסגור את החודש שלהם. יחד עם זאת, לעיתים הבנקים מסרבים לאדם לבקשת ההלוואה והוא מוצא את עצמו במלכוד כספי שבו הוא תוהה כיצד משיגים כסף לטווח הקצר שיעניק לו מרחב נשימה על מנת שהוא יצליח לעמוד שוב על הרגליים. לא פעם, לא רק שהבנק מסרב לתת הלוואה לאדם, אלא הוא גם מגביל את החשבון שלו בשל העובדה שהאדם איננו מצליח לשלם את החובות שלו לבנק או שהשיקים שהוא נותן לא מעובדים ועוד. אם אתם מוגבלים בבנק ואתם תוהים האם אתם יכולים לקבל הלוואה כלשהי, כדאי שתדעו שבפיקסמן יסייעו לכם לקבל הלוואות בהוראת קבע למוגבלים בבנק בהחזר נמוך.

מתי מגבילים חשבון?

לכל אדם יש חשבון בנק, אשר הוא מכניס אליו כסף, מוציא ממנו כסף וממנו יורדים כל ההוצאות השונות שלו כגון: חיוב כרטיס אשראי, שיקים ועוד. יחד עם זאת, לעיתים הבנק יגביל את החשבון של האדם בשל סיבות שונות. כך לדוגמא: אם שיקים של חשבון כלשהו חזרו בעקבות חוסר כיסוי בחשבון, כאשר מדובר על סדר גודל של חזרת 10 שיקים בשנה, הבנק ככל הנראה יגביל את החשבון של האדם. הגבלת חשבון מוטלת לשנה אלא אם כן החשבון של האדם כבר היה במצב של הגבלה בשלוש השנים האחרונות, אז ההגבלה תהיה לשנתיים והיא תהיה על כל החשבונות שיש באותו בנק.

אם אתם תוהים האם ישנם גופים אחרים שתיתכן הגבלה של החשבון על ידי גוף אחר, הרי שהתשובה היא כן. בהתאם לנסיבות עלולים להיות גופים שונים שמגבילים את חשבונו של האדם כגון: מרכז לגביית קנסות של רשות האכיפה, הוצאה לפועל, כונס נכסים או בית הדין הרבני.

הגבלה בנסיבות מחמירות  היא מצב שבו שני חשבונות בנק של אדם מוגבלים בשל שיקים שחזרו ואילו הגבלה בנסיבות מיוחדות היא הגבלה של כל חשבונות הבנק של האדם לפרק זמן של עד חמש שנים. מדובר על הגבלה שיכולה להיות מוטלת על האדם בשל גביית חובות על ידי הוצאה לפועל, הליך פשיטת רגל, גביית חובות של רשות ממשלתית כזאת או אחרת וגם במקרים של סרבני גט.

הלוואות בנק למוגבלים?

לא מעט אנשים אשר חשבון הבנק שלהם מוגבל תוהים האם הם יוכלו לקבל הלוואה למוגבלים מהבנק שלהם. חשוב מאוד לדעת שהבנקים לא מסייעים כאשר החשבון מוגבל ובוודאי לא שנותנים הלוואות בטווח המיידי או הארוך ולמוגבלים. החוק כמובן לא מחייב את הבנקים לתת את ההלוואות הללו וזה נתון לשיקול דעתם בלבד. לא מעט אנשים שהחשבון שלהם מוגבל עדיין זקוקים להלוואה ועל כן, הם מחפשים הלוואות למוגבלים. חשוב מאוד להבין שעל אף שהבנקים לא מציעים הלוואות למוגבלים בבנק ולא מאשרים אותן, הרי שניתן למצוא גופים שונים שיסייעו לכם בקבלת ההלוואה שאתם זקוקים לה גם אם אתם מוגבלים בבנק.

האם רק מוגבלים בבנק מסורבים לקבלת הלוואה מהבנק?

מעבר למוגבלים בבנק אשר מסורבים להלוואה מהבנק, יש לא פעם סיבות נוספות לכך  שהבנק יכול לסרב להלוואה. כך לדוגמא: ישנם מקרים בהן גובה ההכנסה של האדם משפיעה על ההחלטה שלהם האם להעניק לאדם הלוואה או לא. יכולת ההשתכרות של האדם מעידה בעצם על יכולת ההחזר שלו. לא פעם גם הגיל של האדם ישפיע כאשר אדם צעיר באופן יחסי על יכולת ההחזר שלו ובהתאם לכך על קבלת הלוואה מהבנק. מעבר לכך, כמובן שהעבר הפיננסי של האדם משפיע שכן, כך ניתן להעריך את ההתנהלות הכלכלית שלו ובהתאם לכך את היכולת שלו להחזיר הלוואה. אם לאדם היו חובות, עיקולים, אם נפתחו לו תיקים בהוצאה לפועל, גם אם הדבר היה נחלת העבר וכיום הוא מתנהל בצורה נכונה, אין ספק כי הנתונים הללו יכולים להשפיע על אישור הלוואה עבורו הן מהבנק שלו והן מגופים חוץ בנקאיים אחרים המציעים הלוואות.

לא אישרו לי הלוואה- מה אפשר לעשות?

אם לא אישרו לכם הלוואה הן בשל העובדה שאתם מוגדרים כמוגבלים בבנק והן בשל סיבות אחרות, אין ספק שמדובר על דבר לא פשוט. יחד עם זאת, חשוב שתזכרו שתמיד תוכלו לנסות למצוא הלוואות הרלוונטיות באופן ספציפי למוגבלים. לא פעם אם הבנק שלכם סירב להעניק לכם הלוואה בנק אחר יסכים לתת לכם אותה. גם חברות אשראי לא פעם מעניקות הלוואות גם למוגבלים בבנק, אך יחד עם זאת חשוב שתזכרו שהריביות על הלוואות המוצעות למוגבלים בבנק לעיתים יהיו גבוהות יותר. אם  יש לכם קרן פנסיה או קופת גמל, תוכלו לברר על הלוואות המוצעות לכל אדם שיש לו קרנות מעין אלה על בסיס הקרן שלו.

מי יכול לסייע לכם לקבל הלוואה?

אם הבנק שלכם סירב לתת לכם הלוואה או אם אתם מצויים במצב פיננסי לא טוב ואתם יודעים שלקבל הלוואה מכל גוף אחר לרבות גופים בנקאיים לא יהיה דבר פשוט עבורכם, חשוב מאוד שתבחרו בחברה אמינה ומקצועית שתסייע לכם להשיג הלוואה מיידית למוגבלים. פיקסמן סוכנות לביטוח תבדוק עבורכם את כל האפשרויות הקיימות בעניין בקרב גופים שונים ולאחר מכן תסייע לכם לבחור את ההלוואה הרלוונטית ביותר עבורכם מכל הבחינות. השירות מוענק למוגבלים בחשבון שיש להם נכס שכן, מדובר על הלוואות המוצעות בתמורה לשעבוד הנכס.

בטרם תבחרו בהלוואה כלשהי, אם היא מוגדרת כהלוואה למוגבלים וגם אם אתם מאוד לחוצים לקבל אותה, כדאי שתזכרו שבכדי לעמוד בתנאי ההחזר עליכם להתנהל בצורה טובה מבחינה כלכלית. לכן, בדקו איזה סכום הלוואה הוא סכום שמצד אחד יכול לסייע לכם ומצד שני תוכלו לעמוד בהחזר החודשי שלו. בדקו היטב את ההוצאות השונות שצפויות לכם בחודשים שבהם אתם עתידים להחזיר את ההלוואה אל מול ההכנסות שלכם וודאו שאינכם מגיעים למצב שבו אינכם יכולים להחזיר הלוואה.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות