אין צורך בהרבה טפסים כך, במיידי תקבלו הלוואה גם למוגבלים

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מן המציאות הפיננסית, כאשר באמצעות תכנון נכון ויכולת החזר סבירה ניתן לשדרג את רמת החיים, לרכוש השכלה, חוויות ומוצרים, לאפשר השקעות ופתיחת עסקים ואף לשרוד משברים כלכליים.

משבר הקורונה היה לאחד מן המשברים הגדולים בתולדות מדינת ישראל, כאשר הוליד משבר בריאותי לצד משבר כלכלי, ואיים על משקי בית ועסקים רבים. עסקים קטנים ובינוניים רבים לא שרדו את התקופה ונסגרו, ואילו אחרים צברו חובות חודש אחר חודש- כאשר ההוצאות הוסיפו להיערם, וההכנסות קטנו באופן משמעותי ואף נעצרו כליל.

אחת התוצאות הבלתי נמנעות של המשבר, הייתה פגיעה בנתוני האשראי ובדירוג הפיננסי של לקוחות רבים, פרטיים ועסקיים, ועליה משמעותית בכמות הלקוחות המוגבלים ברשימה השחורה של הבנקים.

מהו לקוח מוגבל?

בנק ישראל מכיר במספר סוגי חשבונות מוגבלים, כאשר המשמעויות מחמירות ככל והחמרת ההגבלה גבוהה יותר.

בין האלמנטים ההופכים חשבון לחשבון מוגבל:

השבת המחאות- פיזור המחאות ללא כיסוי ואי כיבוד ההמחאות על ידי הבנק, מעידים לרוב על התנהלות פיננסית בעייתית ואי עמידה בהתחייבויות, שיגרמו להגבלת החשבון. לקוח בעל 10 המחאות חוזרות בשנה אחת, כאשר קיים הפרש זמן בן 15 ימים לכל הפחות בין המחאה להמחאה- יוגדר כחשבון מוגבל. לקוח זה לא יהיה מורשה לפזר המחאות, ולא יהיה זכאי להלוואות ואשראי לתקופה בת שנה לכל הפחות.

עיקול/הוצאה לפועל- חשבון אשר הוטל עליו עיקול משפטי ו/או צו עיקול מטעם רשות ההוצאה לפועל, על ידי כל גורם שהוא, ייחשב כחשבון מוגבל.

הגבלה בנסיבות מחמירות- הגבלה בנסיבות מחמירות היא הגבלה אשר חלה על אדם ששניים או יותר מחשבונותיו הוגבלו במהלך אותה תקופה, או לחילופין שאותו החשבון, או חשבונות שונים על שמו, הוגבלו פעמיים במהלך שלוש שנים.

הגבלה בנסיבות מיוחדות- הגבלת חשבון בנסיבות מיוחדות היא הגבלה שאינה בהכרח קשורה להתנהלות הפיננסית ולמצב החשבון, אולם נקבעה על ידי גורמי חוק כאמצעי הרתעה, בין היתר עבור סרבני גט, בשל חוב מזונות, הגבלה על ידי המרכז לגביית קנסות או הוצאה לפועל.

כל אחת מן ההגבלות הללו מטילה מגבלות אחרות על ההתנהלות הבנקאית, החל מאי מתן המחאות וכרטיס אשראי וכלה בדלת סגורה בבקשה להלוואות ומשכנתאות.

הלוואה מיידית למוגבלים

ישנה אמירה הטוענת כי הבנק יספק לך מטריה ביום שמש, ויגזול אותה מידך ביום גשם. אמירה זו מתארת במדויק את יכולתו של אדם בעל חשבון מוגבל לקבל הלוואה מן הבנק. גם במידה ולאורך שנים ארוכות התנהל חשבון הבנק בצורה תקינה ובעל החשבון עמד בכל מחויבויותיו, תקופה של משבר כלכלי תעניק לו אות קין בעבור הבנקים- ולא תאפשר לו נטילת הלוואה שעשויה דווקא לחלץ אותו מן המשבר.

במקרים כאלה קיים פתרון יעיל ונוח, הוא למעשה נטילת הלוואה למוגבלים מגורם חוץ בנקאי.

רבים חוששים ונוטים לשייך הלוואות חוץ בנקאיות לגורמים מפוקפקים, אלא שקיים פתרון חוקי, בטוח ונוח: נטילת הלוואה מסוכנות ביטוח המתמחה בפיננסיים ופתרונות אשראי.

איך זה עובד?

חברות וסוכנויות ביטוח, חברות אשראי וחברות פיננסיות, מורשות לספק הלוואות לציבור הרחב, לכל מטרה ובכל היקף. בעוד שהבנקים נשענים על השיטה המיושנת בה נבחנת ההיסטוריה של הלווה לצורך אישור ההלוואה וקביעת תנאי הריבית וההחזר, הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות על ידי גורמים שבוחנים את יכולת ההחזר של הלווה ואינם מושפעים מן ההיסטוריה הפיננסית שלו.

בזכות הגישה והיד החופשית, ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית בתהליך קצר ויעיל, תוך צמצום הבירוקרטיה המסועפת ותהליך החתימות המייגע, במהירות ובקלות.

תנאים וריביות

הלוואה היא מוצר לכל דבר, אשר כרוכה בעלות. עלות זו היא הריבית וההצמדה במסגרתם ניתנת ההלוואה. נהוג לחשוב כי הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות יקרות יותר, אולם חשוב לזכור כי מה שמייקר את עלות ההלוואה הוא רמת הסיכון בה מצוי הלקוח, כאשר חשבון מוגבל הוא בהחלט בעל רמת סיכון גבוהה במיוחד. חשוב לציין כי הבנקים רשאים לספק הלוואה לבעל חשבון מוגבל על פי שיקול דעתם, אולם נמוכים הסיכויים שיעשו זאת, ובמידה וכן עלות ההלוואה תהיה יקרה מהלוואות בנקאיות נהוגות אחרות.

נטילת הלוואה מגורם חוץ בנקאי כרוכה אף היא בעלות, כאשר מדובר במוצר תחרותי ובהחלט יש מי שמציע תנאים אטרקטיביים על פני המתחרים. מומלץ לערוך השוואה בדומה לכל תחום צרכני אחר.

דרך לשיפור רמת הסיכון בעבור מעניק ההלוואה היא הצבת נכס נדל"ן קיים, דירת מגורים או אחר, כעירבון להשבת ההלוואה. שעבוד נכס יבטיח למעשה לגורם הפיננסי שמלווה את הכסף- את האפשרות לפדות את ההלוואה במקרה הצורך, מפחית את רמת הסיכון ומביא לשיפור תנאי ההלוואה.

פיקסמן סוכנות לביטוח- הלוואות לכל מטרה

חברת פיקסמן היא סוכנות לביטוח ופיננסיים, אשר מתמחה במתן הלוואות לכל מטרה, לרבות הלוואות למוגבלים, בהיקפים גדולים ובתנאים נוחים.

חברת פיקסמן מסקת מגוון סוגי הלוואות, בהתאמה ללווה ולצרכיו, ותוך בחינת יכולת ההחזר של הלווה. העמדה של נכס נדל"ן והצגת הכנסות קבועות אשר מאפשרות עמידה בתנאי ההחזר- הם הפרמטרים הנדרשים לצורך קבלת הלוואה לכל מטרה.

תהליך נטילת ההלוואה מסוכנות פיקסמן הוא תהליך מהיר, כאשר מומחי החברה מבינים את הצורך בתזרים מזומנים מהיר בנסיבות שונות, ומלווים כל תהליך בליווי אישי, לקידום הבירוקרטיה הנדרשת במהירות, ולהעברת הכסף הנדרש בטווח זמן קצר במיוחד.

מומחי פיקסמן יסייעו ללקוח בקביעת יכולת החזר ריאלית שלא תעמיס יתר על המידה על ההתנהלות החודשית, ויסייעו בידו להיחלץ מן המשבר הכלכלי אליו נקלע, הן כאשר מדובר במשקי בית ולקוחות פרטיים, והן כאשר מדובר בלקוחות עסקיים.

משבר הקורונה הביא רבים לקריסה כלכלית ולחץ, אי עמידה בהתחייבויות וחיפוש אחר פתרון של ממש. הלוואה חוץ בנקאית מסוכנות פיקסמן סייעה ללקוחות רבים, באחריות ובמקצועיות.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות