דילוג לתוכן

אודות הסוכנות

לפעמים שואלים אותי, "תגיד שמואל, מאיפה הכל התחיל? למה אתה, בתור סוכן ביטוח, עוסק גם בהלוואות חוץ־בנקאיות וגם בהשקעות לפנסיה?"
וזה קשור לאירוע כואב. אפילו כואב מאוד.
אחרי שהשתחררתי מהצבא, החלטתי לפתוח עסק של גינון, פיתוח גינות נוי פרטיות.
השנה הייתה 1994, הייתי בן 21, גייסתי עובדים ולקחתי הלוואות.
אבל מסתבר ששירות בגולני לא מכין אותך לניהול עסק. באותה תקופה הייתה בצורת, ורפול, שר החקלאות דאז, אסר השקיה של גינות נוי.
"מי שרוצה לאכול תפוחי אדמה, יאכל תפוחי אדמה. מי שמעדיף לאכול דשא, שיאכל דשא", הוא אמר.
במקביל, נגיד בנק ישראל העלה את הריבית ל־15% בשנה.
העסק קרס. נשארתי עם חובות  ובלי אף אחד שיעזור.
פניתי למשפחה, אבל הם לא רצו לשמוע.
"אתה רצית להיות עצמאי? תסתדר לבד", אמרו לי.
ואני? מילה שלי, זו מילה.
החזרתי את כל החובות עד השקל האחרון.
אבל הצלקת… היא נשארה.
מאז, המטרה שלי פשוטה:
לעזור לאנשים במקום שבו אני נפלתי, כדי שהם לא יפלו.
היום, אני מסייע ללקוחות לקבל הלוואות חכמות דרך גופים מוסדיים, בריביות אטרקטיביות של פריים +0.6%
ואפילו פחות, בלי לשעבד נכסים, בלי לפדות חיסכון ובלי לבטל ביטוחים.
אבל לא רק.
אני עוזר גם לאנשים להשקיע בפנסיה שלהם, בצורה שתעבוד גם לעתיד וגם להווה.
לא עוד "לנעול את הכסף עד גיל 67".
יש היום מסלולים פנסיוניים שבהם הכסף ממשיך לגדול, אבל נשאר נזיל ונגיש לאורך הדרך,
במקרה חירום, להשלמת הון עצמי, לטיפול רפואי, לחתונה של הילד או אפילו להזדמנות השקעה שתבוא פתאום.
אני מאמין שפנסיה לא צריכה להיות רק סוף הדרך, היא יכולה להיות גם תחנת כוח באמצע החיים.
לפעמים, זו לא רק הלוואה ולפעמים, זה לא רק חיסכון.
זה בן אדם  עם חלום, עם צורך, עם אתגר  ובאותו הרגע, אין לו איך לממש את זה.
אני פה, בדיוק בשביל האנשים האלה. כי פעם, האנשים האלה היו אני. ואף אחד לא עזר לי.
אבל לעזור לאנשים זה לא מספיק,  הגיע הזמן לשנות את השיטה עצמה.
לכן יזמתי את עקרונות פיקסמן לתיקון שוק הביטוח והשוק הפנסיוני.
מסמך ששם סוף לתרבות ההכחשה וההתנערות מאחריות.
אני מאמין שמה שאדם עובר, יכול להפוך לתיקון.
וזאת בדיוק השליחות שלי.
שמואל פיקסמן, מנכ"ל פיקסמן סוכנות לביטוח

חזון סוכנות פיקסמן לביטוח

החזון של סוכנות פיקסמן לביטוח הוא להוות מגדלור של ידע, שקיפות והגנה פיננסית עבור אזרחי ישראל.
מטרת הסוכנות היא ליצור רשת ביטחון אמיתית לציבור החוסכים: עובדים, מורים, גמלאים ואנשי מקצוע, באמצעות מתן כלים מעשיים להבנת החיסכון הפנסיוני, לחשיפת כשלים במערכת, ולהבטחת ודאות רגולטורית על כספי הפנסיה והביטוח.
מתוך לקחי פרשת סלייס, שבה נחשף שמואל פיקסמן כיוזם החקירה וחשף את השוד הפנסיוני הגדול בישראל, הסוכנות רואה שליחות בהובלת שינוי תרבותי בשוק: מעבר מתלות עיוורת במוסדות פיננסיים להבנה, ביקורת ואחריות אישית של כל חוסך.
החזון משלב פעילות מקצועית, חברתית וחינוכית:
החל מייעוץ פנסיוני אמין, דרך פיתוח מערכות דיגיטליות לבדיקת זכויות, ועד הרצאות חינוכיות שמחזקות את הציבור בידע וכלים לשמירה על כספו.
היעד שלנו הוא שבתוך שנים ספורות, כל אזרח בישראל יוכל להבין היכן הכסף שלו נמצא, מי מנהל אותו, ואיך להבטיח שהוא יישמר לו ולבני משפחתו, מתוך ביטחון, ידע ושקיפות.

מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו

אני מלווה אנשים שרוצים להשקיע בלי לפחד שיבוא יום אחד יגלו שגנבו להם את העתיד.

צוות הניהול שלנו

שמואל פיקסמן

מנכ''ל

רות סמולינסקי

משווקת

עו''ד יובל אלתר

מנהל מחלקה משפטית

ליאת בורובסקי

אנליסטית

מיה איילון

משווקת

שרון דנינו

משווקת

אמנת שירות 

אמנת השירות באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכנות פיקסמן (בבעלות שמואל פיקסמן ע.מ. 025024035) בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות, סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכנות הביטוח, כדלקמן:

א. פיקסמן סוכנות לביטוח פנסיוני (להלן "הסוכנות") תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ותכבד את פרטיותם.

ב. הסוכנות תפעל לעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת שירות ממנה, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדה.

ג. הסוכנות תיתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמה פגישה או לשוחח עמה

ד. הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

ה. הסוכנות תעניק מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת הלקוח לקבל ולהעביר אישר או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

ו. הסוכנות תמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותה על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

ז. הסוכנות תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

זמינות

נשמח לעמוד לשירותכם במגוון ערוצי תקשורת, תוך שמירה על מדדים של איכות ומצוינות, להלן פתחי השירות:

קבלת קהל במשרדי הסוכנות ברח' צבי ברגמן 18 פתח תקוה, קומה 1 בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 12:00 – 17:00

מוקד שירות לקוחות טלפוני: בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 בטלפון מספר 3984*
פקס מספר 077-700-9636
דואר  אלקטרוני: service@fiksman.co.il
אתר אינטרנט של החברה, הזמין לרשותכם 24 שעות ביממה, לקבלת מידע ושירותים במגוון נושאים ופנייה באמצעות טופסי צור קשר בכל נושא שכתובתו www.fiksman.co.il
ניתן לפנות אלינו גם באמצעות דואר ישראל בכתובת: ת.ד. 9380, פתח תקווה 4919302