מה היא הלוואה לכל מטרה

הלוואה היא עסקה בה גוף כלשהו משאיל סכום כסף לגוף אחר, לתקופה מוגבלת בזמן, לפי תנאים שנקבעים מראש. הגוף הנותן את הכסף נקרא 'מלווה' והגוף שמקבל את הכסף נקרא 'לווה'. סכום הכסף עצמו שניתן בהלוואה נקרא 'קרן'.
הלוואה היא הוצאה ואינה בשום פנים ואופן מהווה הכנסה ואת זאת אנו צריכים לזכור בבואנו לבקש הלוואה.

מרבית החברות, שמלוות לנו כספים, מתנים את מתן ההלוואה בבדיקת הלווה, שלא היו לו חזרות של שיקים או הרשאות בחשבון הבנק שלו בתקופה האחרונה וזאת מעצם העובדה שאירוע מסוג זה שבו הבנק לא מכבד שיק של הלווה או הרשאה, מעיד על כך שללוה יש הוצאות שעולות על הכנסותיו.
ואם ציינתי בתחילת דברי כי ההלוואה היא הוצאה, כיצד יכלו לתת ללווה הוצאה נוספת, כאשר כבר עתה ידוע, כי אינו עומד בהוצאותיו?ישנם כול מני בדיקות שחברות עורכות לצורך בדיקת הלקוח, אחת מהם היא בדיקת BDI,
חוק שירות נתוני אשראי נכנס לתוקף באוגוסט 2004 במטרה לשכלל את שוק האשראי הצרכני.
לאפשר נגישות גבוהה של נותני האשראי הצרכני למידע על עמידה בהתחייבויות של הלקוח
החוק מאפשר לחברת CofaceBdi בעלת רישיון ממשרד המשפטים לאסוף מידע (המותר בחוק) על אנשים פרטיים ולספק את המידע לצורך התקשרויות כספיות (כגון: מתן הלוואה, מכירת נכסים, השכרת נכסים, המחאת זכויות וחובות) ולצורך תהליך של גיוס עובדים .
המידע מסופק באמצעות שירות Check Personal – דוח אשראי צרכני .
דוח אשראי צרכני – Check Personal משקף את יכולת העמידה של הצרכן בהתחייבויותיו הכספיות במטרה להקטין את הסיכון במתן אשראי לצרכן .
חלק מהמידע הוא מידע גלוי כגון: תיקים בהוצאה לפועל, פשיטות רגל, שיקים חוזרים בחשבון הבנק, או הרשאות חוזרות.
וחלק מהדיווחים הם דיווחים חסויים, או במילים קצת פחות עדינות: הלשנות של חברות סלולאר כמו סלקום וחברות תקשורת כמו הוט על צרכנים שלא עומדים בהתחייבויותיהם.

כפי שבטח כבר הבנתם, חוק שירות נתוני אשראי מאפשר -ל CofaceBdi בעלת רישיון ממשרד המשפטים לאסוף ולמסור מידע ללא הסכמה של הצרכן עליו נמסר המידע.
חשוב להבין כי אם אתם סבורים שהמידע שהועבר עליכם  ל-BDI  הינו מידע שגוי, ניתן להגיש בקשה לתיקון מידע.
חברת BDI מחזיקה את המידע שברשותה לתקופה מוגבלת של 7 שנים ולאחר מכן היא אמורה למחוק את המידע.
יש  מידע שאמור להימחק לאחר שנתיים ולאחר שלוש שנים.
חברת BDI לא מוחקת את המידע השלילי שנכתב על לקוח, למרות הוראות החוק וזאת משום שאינה מעוניינת להחזיק אדם במשרה שכול תפקידו יהיה למחוק רישומים…

ולכן הפתרון הוא לפנות לעו"ד המתמחה בנושא מחיקת רישומים בדו"ח BDI

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס