אודות הסוכנות

אנחנו סוכנות לביטוח בוטיקית, שמתמחה במתן הלוואות לכול מטרה ללקוחות המשרד, דרך בתי השקעות וחברות ביטוח.
סוכנות הביטוח פועלת בתחום הביטוח הפנסיוני ומתן אשראי צרכני, מאז שנת 2001.
כול חברת ביטוח ובית השקעות, להלן ”המוסדיים“, מפרסמים באתר הבית שלהם, כי הם מעניקים הלוואות לכול מטרה, לכול עמית שיש ברשותו תכנית חיסכון פנסיונית כול שהיא……
הבעיה היא, שמרבית המוסדיים מפרסמים שהם ’נותנים‘ הלוואות, אבל לא ’מאשרים‘ אותם, משום שמשרד האוצר, שרצה לבטל או להקטין את כמות האשראי הצרכני, שמעניקים המוסדיים לעמיתים שלהם, נקט בשורה של צעדים, כדי שלמוסדיים לא ישתלם להעניק הלוואות ללקוחותיו ולכן מרבית הסיכויים שלא תקבלו שום הלוואה, או שתזכו לקבל את ההלוואה בתנאים שלא ישתלם לכם: תקופה קצרה מדי או סכום נמוך ממה שציפיתם לקבל .
 
אנו בסוכנות הביטוח פיקסמן , מכירים את שוק האשראי המוסדי מקרוב ויודעים כיצד לסייע לכם לקבל אשראי צרכני מהמוסדיים בתנאים הכי טובים עבורכם.
היתרון בקבלת אשראי מהמוסדיים:
  1. ניתן בריבית נמוכה, עד כ3%, תלוי מאיזו חברה
  2. תנאים נוחים, של פריסת ההלוואה, לתקופה של עד 7 שנים אם אפשרות לדחיית תחילת התשלום להלוואה, עד 12 חודשים.
 
אנחנו לא רק משמשים כמתווכים בין הלקוח לבין המוסדיים, לצורך קבלת ההלוואה, אנחנו בסוכנות הביטוח פיקסמן, אלו שעורכים את מסמכי ההלוואה ומפיקים אותם, ממש כמו הפקיד שלך בבנק.
ביטוח מנהלים או קרן פנסיה
ישנם המון משרדים וחברות קש פיקטיביות, שמשתמשות בשם המותג שלנו ”פיקסמן“, או בשם דומה לנו כמו ”פיק“ ומשתמשים במוניטין שצברנו במהלך השנים, לצורך הטעית הצרכנים, כדי לצוד חלק מהלקוחות שלנו.
לצורך כך חשוב להדגיש:
אל תסכימו לכול דרישת תשלום מראש, כול שהוא בתרם קיבלתם את ההלוואה שלכם.
אל תשלמו ”פתיחת תיק“, תשלום ”עריכת מסמכי הלוואה“ או כול תשלום אחר, בתרם קיבלתם את הכסף לחשבון הבנק שלכם, גם אם הובטחה לכם הלוואה וגם אם קיבלתם אישור עקרוני להלוואה בסך 1 מיליון ש‘ וכול מה שעליכם לעשות הוא לשלם מראש, סכום זניח כול שהוא…
 
אל תאבדו את העשתונות, זכרו שכסף לא גדל על העצים ושפיות קיימות רק באגדות…

זאב ז’בוטינסקי הזדרז להביע את דעתו למעמדו של סוכן הביטוח במאמרו “ארץ ישראל העובדת” ובין היתר כתב:
“… מעולם לא הבנתי מניין להם לאנשים חוצפה ברורה וערומה כזאת – להחרים את זיעת-אפים לטובת מעמד אחד ויחיד… מבקשים לשכנע אותנו כי מבקר-כרטיסים בקולנוע הוא “עובד”, ואילו סוכן-ביטוח איננו “עובד”. הרי זה פשוט אווילי. “עבודה” פירושה כל מאמץ של הגוף או של המוח, שתכליתו לזכות בפרנסה או לסייע לפרנסתם של אחרים. העושה את המאמץ הזה שייך לעם העובד הוא “יחסן” בדיוק כמו הטוב שבחלוצים.”

כיום לאחר 19 שנות ותק בתחום, אנחנו בסוכנות פיקסמן, ממשיכים להוביל את הענף ולהעניק מניסיוננו המקצועי בתחום הפנסיוני והבריאות ללקוחות המשרד.

האתר נועד לתת מענה ושירות מקצועי ללקוחות המשרד וללקוחות חדשים שמעוניינים לקבל שירות עד לבית.

אנו בסוכנות פיקסמן, בשונה מסוכנויות אחרות מעדיפים את הקשר הישיר עם הלקוח, ליווי ומתן שירות ללא פשרות. .

נשמח לסייע ולעמוד לרשות כל אחד מכם.

ביטוח מנהלים או קרן פנסיה

אמנת שירות

אמנת השירות באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכנות פיקסמן בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות, סוכנים ויועצים שפורסם ע”י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012,  ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכנות הביטוח, כדלקמן:

א. פיקסמן סוכנות לביטוח פנסיוני (להלן “הסוכנות”) תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ותכבד את פרטיותם.

ב. הסוכנות תפעל לעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת שירות ממנה, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדה.

ג. הסוכנות תיתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמה פגישה או לשוחח עמה

ד. הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

ה. הסוכנות תעניק מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת הלקוח לקבל ולהעביר אישר או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

ו. הסוכנות תמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותה על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

ז. הסוכנות תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

זמינות

נשמח לעמוד לשירותכם במגוון ערוצי תקשורת, תוך שמירה על מדדים של איכות ומצוינות, להלן פתחי השירות: 

    • קבלת קהל במשרדי הסוכנות ברח’ ההסתדרות 20 פתח תקוה, קומה 1 בימים א’, ב’, ד’, ה’ בין השעות 16:00-18:00
    • מוקד שירות לקוחות טלפוני:  בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00  בטלפון מספר 3984*
    • פקס מספר 077-700-9636
    • דואר אלקטרוני: service@fiksman.co.il 
    • אתר אינטרנט של החברה, הזמין לרשותכם 24 שעות ביממה, לקבלת מידע ושירותים במגוון נושאים ופנייה באמצעות טופסי צור קשר בכל נושא שכתובתו www.fiksman.co.il
  • ניתן לפנות אלינו גם באמצעות דואר ישראל בכתובת: ת.ד. 9380, פתח תקווה 4919302 
לסוכן ביטוח שמוליק פיקסמן ,
תודה רבה על השירות שהענקת לי מול חברות הביטוח בתביעת הנכות שלי.
בברכה, טל.ג.
שמוליק פיקסמן הינו אדם בעל ידע ויכולות רבים בתחום הביטוח.
כמו כן, למר פיקסמן ישנן תובנות נוספות אשר משמעותיות לכל הלקוח לקוח באשר הוא:
נאמן, בעל יחסי אנוש טובים , מקצוען והכי חשוב חבר.
בברכה, גיל רז
שמוליק פיקסמן יקר!
ברצוני להביע את הערכתי ותודתי הרבה על השירות הנפלא שקיבלנו ממך, ביקשנו עזרה בנושא פוליסות בריאות של אבא ואתה עזרת לנו לנו מאוד, הגעת אלינו הביתה בדקת את כל החומר
ועשית לנו סדר וארגון מחדש לשביעות רצוננו השירות היה מצויין ונפלא
תודה על הכל, גלמן אהוד
הקודם
הבא

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

*הלוואה תינתן לבעלי ותק של מינימום 4 שנים