אודות הסוכנות.

אף סוכן ביטוח, לא יספר לכם שהוא חלם להיות סוכן ביטוח כשהיה ילד ואם כך סיפר לכם סוכן הביטוח, סביר להניח שהוא לא מדייק בדבריו בלשון המעטה.
תמיד נכנסים לתחום הביטוח, או כבן ממשיך של ההורים בעסק, או על דרך המקרה, כתוצאה מהשתלשלות אירועים, כפי שקרה לי, בשנת 2000, כשחיפשתי השלמת הכנסה כסטודנט באוניברסיטה ללימודי התואר הראשון.
בשנת 2001, כבר הוצאתי את הרישיון ביטוח חיים שלי.
למרות שמשרד האוצר השקיע מיליארדי שקלים, באמצעים שיגרמו לציבור לנטוש את סוכני הביטוח ולעבור לעבוד ישירות מול חברת הביטוח, גם ע”י פגיע בפרנסתם של סוכני הביטוח ומגבלות רגולטוריות שאין להם שום אך ורע בתחומי מקצוע אחרים בארץ ובכלל זה השקעת משאבים במימון עיתונאים, כלי תקשורת ופובליציסטים…

ולמרות הכול, הציבור מצביע ברגלים ומעדיף לשתף פעולה עם סוכני הביטוח ולרכוש דרכם ביטוחים ולא לעקוף אותם ולפנות לסוכני הביטוח.

 

ביטוח מנהלים או קרן פנסיה

סוכן הביטוח אומנם מקבל את שכר עבודתו מחברת הביטוח בעבור השירות שהעניק ללקוח, אך העמלה שאותו הסוכן מקבל נגזרת מתוך הפרמיה שהלקוח משלם לחברת הביטוח.
עוד לא נולדה חברת הביטוח שתשלם לסוכן הביטוח בעבור פוליסה שבוטלה.
במילים אחרות, הלקוח, יכול לקבוע אם הסוכן ירוויח עמלה או לא.
במידה ואינו מרוצה, יכול הוא לעבור לסוכן ביטוח אחר, או לחלופין לבטל את הפוליסה שעשה דרכו.
לכן הטיעון של עיתונאי החצר של משרד האוצר, כי סוכני הביטוח מוטים כלפי חברות הביטוח ואינם משרתים נאמנה את לקוחותיהם, חסרות בסיס עובדתי, שגובל בשקר.
רבים לא יודעים, אבל אחד מראשי התנועה הציונית, זאב ז’בוטינסקי שימש  בשנים 1928-1929 כסגן נשיא וכגזבר של חברת הביטוח הראשונה שהוקמה בארץ ישראל, בשנת 1922, “יהודה חברה לאחריות וביטחון בע”מ”.
נראה שעולם כמנהגו נוהג וכבר אז, מעמדו של סוכן הביטוח לא היה יותר טוב ממעמדו כיום.

הלוואות פרטיות

ולכן זאב ז’בוטינסקי הזדרז להביע את דעתו למעמדו של סוכן הביטוח במאמרו “ארץ ישראל העובדת” ובין היתר כתב:
“… מעולם לא הבנתי מניין להם לאנשים חוצפה ברורה וערומה כזאת – להחרים את זיעת-אפים לטובת מעמד אחד ויחיד… מבקשים לשכנע אותנו כי מבקר-כרטיסים בקולנוע הוא “עובד”, ואילו סוכן-ביטוח איננו “עובד”. הרי זה פשוט אווילי. “עבודה” פירושה כל מאמץ של הגוף או של המוח, שתכליתו לזכות בפרנסה או לסייע לפרנסתם של אחרים. העושה את המאמץ הזה שייך לעם העובד הוא “יחסן” בדיוק כמו הטוב שבחלוצים.”
כיום לאחר 16 שנות ותק בתחום, אני ממשיך להוביל ולהעניק מניסיוני המקצועי בתחום ביטוחי החיים והבריאות ללקוחות משרדי.

האתר נועד לתת מענה ושירות מקצועי ללקוחות המשרד וללקוחות חדשים שמעוניינים לקבל שירות עד לבית.

אני בשונה מסוכנויות אחרות מעדיף את הקשר הישיר עם הלקוח ולכן מעדיף למרות התקדמות האמצעים הטכנולוגים שבהם אנו יוצרים קשר עם לקוחותינו, את השיטות הישנות והאמינות של מפגש אישי לצורך עריכת הביטוח, כמובן בהסכמה  מצד הלקוח.

אשמח לסייע ולעמוד לרשות כל אחד מכם.

ביטוח מנהלים או קרן פנסיה

אמנת שירות

אמנת השירות באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכנות פיקסמן בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות, סוכנים ויועצים שפורסם ע”י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012,  ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכנות הביטוח, כדלקמן:

א. פיקסמן סוכנות לביטוח פנסיוני (להלן “הסוכנות”) תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ותכבד את פרטיותם.

ב. הסוכנות תפעל לעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת שירות ממנה, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדה.

ג. הסוכנות תיתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמה פגישה או לשוחח עמה

ד. הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

ה. הסוכנות תעניק מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת הלקוח לקבל ולהעביר אישר או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

ו. הסוכנות תמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותה על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

ז. הסוכנות תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

זמינות

נשמח לעמוד לשירותכם במגוון ערוצי תקשורת, תוך שמירה על מדדים של איכות ומצוינות, להלן פתחי השירות: 

    • קבלת קהל במשרדי הסוכנות ברח’ ההסתדרות 20 פתח תקוה, קומה 1 בימים א’, ב’, ד’, ה’ בין השעות 16:00-18:00
    • מוקד שירות לקוחות טלפוני:  בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00  בטלפון מספר 3984*
    • פקס מספר 077-700-9636
    • דואר אלקטרוני: service@fiksman.co.il 
    • אתר אינטרנט של החברה, הזמין לרשותכם 24 שעות ביממה, לקבלת מידע ושירותים במגוון נושאים ופנייה באמצעות טופסי צור קשר בכל נושא שכתובתו www.fiksman.co.il
  • ניתן לפנות אלינו גם באמצעות דואר ישראל בכתובת: ת.ד. 9380, פתח תקווה 4919302 
לסוכן ביטוח שמוליק פיקסמן ,
תודה רבה על השירות שהענקת לי מול חברות הביטוח בתביעת הנכות שלי.
בברכה, טל.ג.
שמוליק פיקסמן הינו אדם בעל ידע ויכולות רבים בתחום הביטוח.
כמו כן, למר פיקסמן ישנן תובנות נוספות אשר משמעותיות לכל הלקוח לקוח באשר הוא:
נאמן, בעל יחסי אנוש טובים , מקצוען והכי חשוב חבר.
בברכה, גיל רז
שמוליק פיקסמן יקר!
ברצוני להביע את הערכתי ותודתי הרבה על השירות הנפלא שקיבלנו ממך, ביקשנו עזרה בנושא פוליסות בריאות של אבא ואתה עזרת לנו לנו מאוד, הגעת אלינו הביתה בדקת את כל החומר
ועשית לנו סדר וארגון מחדש לשביעות רצוננו השירות היה מצויין ונפלא
תודה על הכל, גלמן אהוד

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

*הלוואה תינתן לבעלי ותק של מינימום 4 שנים