ההלוואה הכי טובה ששמעתם עליה

הלוואות הן דבר נצרך מאוד כיום. מציאות החיים של לא מעט אנשים היא קשה ותובענית והם מוצאים את עצמם מחזקים כל פתחם של הבנקים השונים על מנת לקבל הלוואה שתוכל לסייע להם להתמודד עם הקושי הכלכלי שלהם. יחד עם זאת, הלוואות אינן צורך רק של אנשים שמתקשים לסגור את החודש או אנשים שחווים מצוקה כלכלית, אלא גם אנשים מן המניין אשר זקוקים לסכום כספי משמעותי באופן חד פעמי עבור צורך כזה או אחר. כיום ניתן לקבל הלוואות הן מהבנקים והן מגופים חוץ בנקאיים וחשוב מאוד לבחור את הצעת ההלוואה המשתלמת לכם ביותר מכל הבחינות.

סוגי הלוואות

כיום ניתן למצוא כאמור סוגי הלוואות שונות. גם הבנקים וגם חברות חוץ בנקאיות שונות מציעות כיום הלוואות עבור מגוון צרכים שונים כגון: הלוואות עבור רכישת דירה המוגדרות כהלוואות משכנתא- מדובר על הלוואות בסכום כספי משמעותי ובפריסה רחבת טווח אשר לא מעט אנשים נעזרים בהם כיום בכדי לרכוש דירה. מלבד הלוואות המשכנתא ניתן למצוא כיום הלוואות עבור רכישת רכב. מדובר על הלוואות שניתן למצוא הן אצל גופי מימון מיוחדים לצורך זה והן אחל הבנק שלכם. מעבר לכך, ניתן למצוא הלוואות לכל מטרה הרלוונטיות עבור חופשה, שיפוץ בית או כל מטרה אחרת, הלוואות עבור כיסוי התחייבויות הרלוונטיות עבור כאלה שזקוקים לסכום כספי כלשהו על מנת לסגור התחייבות, הלוואות מיוחדות לסטודנטים עבור מימון הלימודים שלהם ועוד. כל הלוואה מוצעת בתנאים שונים ובריביות שונות וכל שנותר לאדם לעשות זה לבחור את ההלוואה המתאימה לו.

מה ההבדל בין הלוואה בנקאית להלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה בנקאית היא הלוואה שמוצעת מהבנק שלכם או מכל בנק אחר המציע הלוואות ללקוחות כל הבנקים. הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה המוצעת על ידי גופים שאינם בנקאיים העוסקים במתן הלוואות לציבור הרחב. גם הלוואות בנקאיות וגם הלוואות חוץ בנקאיות מוצעות כיום עבור מגוון צרכים שונים. בין הגופים שמציעים הלוואות חוץ בנקאיות ניתן למצוא: גופים העוסקים בהלוואות חברתיות, חברות אשראי וחברות שונות שמציעות הלוואות לכל דורש, עבור כל מטרה. בבואכם לבחור הלוואה חוץ בנקאית, חשוב שתצאו את ההלוואה הטובה ביותר ששמעתם עליה.

כיצד תבחרו את ההלוואה הטובה ביותר עבורכם?

הדבר הראשון שכולם עושים כאשר הם זקוקים להלוואה הוא לפנות לבנק שלהם. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שהבנקים אינם מהווים כיום את האלטרנטיבה היחידה לצורך קבלת הלוואה ומעבר לכך, לא פעם הבנקים מסרבים לתת לאדם את ההלוואה שהוא מבקש לאחר שהם בוחנים את הנתונים השונים. לכן, בטרם אתם פונים באופן אוטומטי לבנק בכדי לבקש הלוואה, כדאי שתפנו לחברה חוץ בנקאית שמציעה לכם את ההלוואה המשתלמת ביותר ששמעתם עליה עד כה. כיצד תדעו שמדובר על הלוואה משתלמת שכדאי לבחור בה?

ראשית כל, מדובר על הלוואה בדיוק בסכום שאתם זקוקים לו, כאשר ניתן לפרוס אותה לפרק הזמן שבו אתם חפצים לפרוס אותה וזאת בכדי שתוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים.

שנית, מדובר על הלוואה מחברה שניתן לסמוך על האמינות שלה והמוניטין שלה בתחום זה.

שלישית, אחוז הריבית על ההלוואה יהיה אטרקטיבי באופן מהותי מכל ריבית על הצעת הלוואה אחרת, דבר שיקל עליכם מבחינת גובה ההחזר החודשי שלכם וגובה ההלוואה שתדרשו להחזיר באופן כללי

חשוב מאוד לבחור בהלוואה שמתאימה לכם בצורה הטובה ביותר ובד בבד, מהווה הלוואה אטרקטיבית מאוד מבחינת מה שהיא מציעה לכם. הלוואה בהוראת קבע למוגבלים בבנק בהחזר נמוך  מהווה את הלוואה האטרקטיבית ביותר שיכולה להיות כיום עבור מוגבלים בבנק.

ומה לגבי מסורבים בבנק?

לא מעט אנשים לא מנסים את מזלם ולא מנסים כלל לבקש הלוואה מחברה חוץ בנקאית לאחר שקיבלו סירוב עיקש ונוקב מהבנק שלהם בנוגע להלוואה. חשוב לזכור שהבנקים לא מאשרים מתן הלוואות לכולם, גם אם מדובר בלקוחות שלהם. הבנקים בעצם מעריכים את יכולת ההחזר של מבקש ההלוואה ומעבר לכך את הנתונים השונים שלו וזאת בכדי לוודא כי הענקת הלוואה לאותו אדם לא תהווה סיכון כלשהו שכספו של הבנק לא ישוב אליו.

בעבר, אנשים שהבנק סירב לבקשת ההלוואה שלהם, נותרו חסרי אונים, כאשר לא הייתה להם אלטרנטיבה נוספת לקבלת ההלוואה שהם היו זקוקים לה. כיום, ניתן למצוא מגוון הלוואות חוץ בנקאיות אשר מוצעות לכל אדם, לרבות אנשים שהבנק סירב לבקשת ההלוואה שלהם ולכן, אין ספק כי מדובר בדבר נפלא שיכול לסייע רבות לכל אדם כיום. כיום מוצעת הלוואה בהוראת קבע למוגבלים בבנק בהחזר נמוך שבהחלט מהווה את ההלוואה הטובה ביותר לכל אדם שמוגבל בבנק.

מה חשוב שתבדקו טרם אתם מבקשים הלוואה חוץ בנקאית?

בכדי שההלוואה שאתם מבקשים אכן תסייע לכם, הנה כמה דברים שחשוב שתבדקו טרם אתם חותמים על המסמכים:

  1. האם החברה שאתם בוחרים בה לצורך קבלת הלוואה היא חברה שמאושרת על ידי משרד האוצר. חשוב לבדוק שלא מדובר על שוק אפור שכן, הדבר עלול לסבך אתכם.
  2. חשוב מאוד שתבחרו בסכום ההלוואה המדויק שאתם זקוקים לו, בהתאם ליכולת ההחזר החודשית שלכם ובהתאם לצורך שלכם.
  3. חשוב מאוד שתקראו את כל הטפסים במעמד החתימה על קבלת ההלוואה על מנת לוודא כי הכל מתאים לכם, כי אתם מבינים הכל ולא תהיו מופתעים משום דבר.
  4. כדאי מאוד לבדוק את הריבית המוצעת על ההלוואה וכמה תדרשו להוסיף בהחזר ההלוואה בגין אותה ריבית וזאת בכדי שתהיו ערוכים היטב לקראת החזר ההלוואה.
  5. חשוב לבדוק האם ניתן לפרוע את ההלוואה טרם זמנה במידה והדבר יתאפשר לכם.

הלוואות הן דבר נצרך כמעט לכל אדם בשלב כזה או אחר בחייו. על מנת שההלוואה תעניק לכם את הסכום שאתם זקוקים לו בתנאים הכי טובים עבורכם, כדאי שתמצאו את ההלוואה הטובה ביותר ששמעתם עליה כהלוואה חוץ בנקאית.

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

הלוואות

הלוואות לעובדי מדינה
הלוואות אקספרס
הלוואות לסטודנטים
אשראי חוץ בנקאי
הלוואות לרכישת רכב
הלוואות למוגבלים
הלוואה לכל מטרה
הלוואה חוץ בנקאית
הלוואה בריבית 2.5% לשנה


ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח מנהלים
ביטוח חיים (Risk)
ביטוח מחלות קשות
ביטוח תאונות אישיות


חסכונות

חסכון לפנסיה
קרן פנסיה
קרנות השתלמות
איתור חסכונות