אשראי חוץ בנקאי

מחפשים פיתרון אשראי חוץ בנקאי אבל פוחדים לשלם ריביות גבוהות וליפול בעקבות כך שלא הבנתם את כל האותיות הקטנות בהסכם ההלוואה? צריכים הלוואה שלא דרך הבנק אבל לא ממש יודעים איך להימנע מ"עקיצות" ומתשלומי עמלות מיותרים? הגעתם למקום הנכון ואצלנו בפיקסמן תוכלו ליהנות מהיתרונות של אשראי חוץ בנקאי אך ללא הסיכונים המיותרים ותקבלו שירות ייחודי, מותאם אישית ועם אפשרות להלוואות איכותיות באמת. אנו לא ספק אשראי אלא ספקי שירות, וזהו יתרון עבורכם, אנו פועלים בתחום של אשראי חוץ בנקאי על בסיס צבירות בפנסיה וקרנות השתלמות – ללא סיכון של כספי החיסכון שלכם!

פיקסמן סוכנות לביטוח מציעה לכם ותק של כמעט 20 שנה, היכרות מעמיקה עם השוק הפיננסי והשחקנים בו ויכולת מוכחת וייחודית לגייס אשראי איכותי עבור לקוחותיה – זאת בשקיפות מלאה, אמינות ומקצועיות חסרות פשרות וכאשר האינטרסים שלכם כלקוחות וכלווים נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות. השירות של פיקסמן רלוונטי עבור הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים וגם לעצמאים במקרים מסוימים. נכון להיום אנו פונים לשוק הפרטי ולא מסייעים בקבלת הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים.

הלוואות למוגבלים

לבדיקת זכאות ללא התחייבות להלוואה מלא את פרטייך בטופס

מה אתם מקבלים מאיתנו?

אנחנו בפיקסמן מאמינים במתן אפשרויות כלכליות רחבות ואיכותיות ולכן מציעים ללקוחותינו הפרטיים סיוע מקצועי וייחודי לקבל אשראי חוץ בנקאי אטרקטיבי ואיכותי, הלוואה לתכנון טוב יותר של העתיד, להוצאה בלתי צפויה או אפילו להגשמת חלום. אותנו לא מעניין למה אתם צריכים הלוואה, אותנו מעניין להשיג לכם את ההלוואה שאתם צריכים! לכן נכנסנו לתחום הייחודי של סיוע בקבלת הלוואות על בסיס צבירות בקרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות ובדיוק בגלל האמונה שלנו והרצון העמוק לספק לכם את האשראי שאתם זקוקים לו – אנחנו יותר משמחים לבצע עבורכם בדיקת זכאות להלוואה חוץ בנקאית, ללא התחייבות מצידכם, ללא תשלומי עמלות מוקדמים ומיותרים וללא "אותיות קטנות".

הצוות המקצועי המנצח של פיקסמן מעניק לכם הזדמנויות מצוינות ואטרקטיביות של הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים בעלי ותק תעסוקתי של לפחות 4 שנים, על בסיס צבירות פנסיוניות ומבלי לסכן ולו לרגע את הפנסיה שלכם או כספי קרן ההשתלמות. אשראי חוץ בנקאי מותאם אישית, בתנאים מועדפים ולכל מטרה, ללא ערבים ובפועל אפילו ללא בטחונות מהותיים – הלוואה שבפועל אתם יכולים לקבל רק בעזרת השירות הייחודי של פיקסמן סוכנות לביטוח!

ועכשיו נעבור לתכל'ס, למהות השירות של פיקסמן סוכנות ביטוח בסיוע בקבלת אשראי חוץ בנקאי איכותי על בסיס חסכונות פנסיוניים ומוצרי חיסכון לטווח בינוני (קרן השתלמות):

אתם פונים אלינו ומבקשים סיוע לקבל הלוואה חוץ בנקאית מחברת הביטוח ו/או בית ההשקעות אשר אצלם יש לכם פנסיה, קופת גמל או קרן השתלמות.

אנו מבצעים בדיקת עומק מפורטת לגבי הכספים שלכם הנמצאים באפיקי חיסכון שונים ובודקים מה האפשרויות הזמינות והאופטימאליות לקבלת אשראי חוץ בנקאי כזה.

אתם מספקים לנו מסמכים מסוימים – אל תדאגו, אנחנו מבטיחים מינימום של בירוקרטיה טורדנית וגם כי אנחנו עושים את כל העבודה הקשה. על בסיס מסמכים אלו והפרטים האישיים שלכם אנו מבצעים בדיקת סיכוני אשראי כללית וזריזה כדי להעריך את הסיכוי שלכם לקבלת הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים דרך חברות ביטוח ועל בסיס צבירות פנסיוניות.

לאחר ביצוע כל המהלכים הרלוונטיים – אנו מתנהלים מול הגופים הפיננסיים השונים כדי להשיג לכם הלוואה המתאימה לצרכים שלכם ובתנאים הטובים ביותר עבורכם. זאת דרך היכרות מעמיקה עם השוק ועם השחקנים שבו, ניסיון עשיר במהלכים כאלו וידע מקצועי עשיר לגבי רגולציה ואפשרויות בתחום הלוואות ספציפי זה.

השלב הבא הוא אישור ההלוואה והעברת הכסף לחשבונכם. רק עכשיו נבקש מכם תשלום עבור השירות שלנו. אין דמי פתיחת תיק לפני אישור הלוואה, אין עמלות מיותרות, אין "עקיצות" כמו בחברות הלוואות חוץ בנקאיות אחרות ואין הפתעות פתאומיות.

היתרונות של פיקסמן – למה לכם לעבוד איתנו?

השירות שלנו ייחודי ואנו היחידים המציעים סיוע מותאם אישית לקבלת אשראי חוץ בנקאי והלוואות חוץ בנקאיות לשכירים על בסיס צבירות בקרן פנסיה, קופת גמל וקרן השתלמות.

אנחנו לא חברת הלוואות פרטיות אלא סוכנות לביטוח. אנחנו רק מספקים לכם שירות מקצועי המאפשר לכם לקבל הלוואות איכותיות ולא מעניקים בעצמנו את ההלוואה – כך שאין ניגוד אינטרסים והאינטרס שלכם הוא האינטרס שלנו!

מעצם היותנו סוכנות ביטוח ולא חברת הלוואות אנו פועלים תחת פיקוח ורגולציה קשים ואגרסיביים הרבה יותר מאשר ספקי אשראי חוץ בנקאיים. אנו פועלים תחת רישיון מפורט מטעם משרד האוצר ולא פועלים כלל בתחומים "אפורים" או בחוסר שקיפות.

ותק של 20 שנה בתחום, ידע מקצועי מקיף והתמחות פרטנית בנושא ההלוואות על בסיס צבירות פנסיוניות הופכים אותנו למצטיינים בגיוס אשראי חוץ בנקאי עבור לקוחותינו ואיתור הזדמנויות הלוואה איכותיות מחברות הביטוח ובתי ההשקעות המנהלים מוצרי חיסכון.

עלות השירות שלנו נמוכה לעומת הערך שאתם מקבלים, ולא פחות חשוב מכך אנו רק גובים מכם תשלום לאחר קבלת אישור ההלוואה. אין עלויות מוקדמות, נסתרות ומיותרות כמו דמי פתיחת התיק שניתן לראות אצל חברות הלוואות חוץ בנקאיות, אין עמלות מוקדמות ואין עלויות מפתיעות המקטינות לכם את ההלוואה ואת הכדאיות הכלכלית של העסקה כולה.

כדאי לכם לעבוד איתנו כי בלעדינו ככל הנראה לא תצליחו לקבל את ההלוואה המיוחלת מחברת הביטוח. שינויי הרגולציה הפכו מתן הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים אלו לפחות משתלמות ולמסוכנות יותר מבחינת גופי הפנסיה וההשתלמות ולכן הן בפועל לא מעניקות הלוואות כאשר הלקוחות פונים אליהן באופן עצמאי. אנחנו יודעים כיצד לגייס עבורכם אשראי חוץ בנקאי ומכירים את המערכות מבפנים וכך משיגים ללקוחותינו הלוואות גם כשכל האחרים כושלים!

אלו הלוואות תוכלו לקבל בעזרתנו?

כאמור, פיקסמן סוכנות לביטוח מסייעת לכם לקבל הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים על בסיס כספים צבורים בקרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות. תחום זה היה יחסית פרוץ עד 2017 והגופים הפיננסיים סיפקו יחסית הרבה הלוואות לציבור החוסכים. אך כיום הרגולציה השתנתה משמעותית ובפועל היקף ההלוואות התכווץ כמעט עד לכדי אפס הלוואות – אנחנו יכולים לומר כי על פי רוב, רק הלקוחות שלנו מקבלים כיום אשראי חוץ בנקאי על בסיס צבירות פנסיוניות דרך חברות הביטוח ובתי ההשקעות.

במודל זה, ניתן לקבל הלוואה בסכום של עד 30% מכספי התגמולים בקרן הפנסיה או קופת הגמל בה אתם חוסכים – רק מכספי התגמולים ולא כולל כספי הפיצויים. לגבי קרן השתלמות, ניתן לקבל הלוואה בסכום המגיע לעד 50%  מסך הצבירה בקרן. כמו כן, קיים סכום מינימום ללקיחת הלוואה כזו, 10,000 ש"ח בחלק מהחברות ו-20,000 ש"ח בחברות אחרות.

נציין כי ההלוואות אותן תוכלו לקבל בעזרתנו הן כמובן חוץ בנקאיות ואינן קשורות כלל לבנק שלכם, כאשר בנוסף אלו הלוואות לכל מטרה וללא ערבים. כדי לטפל בתיק שלכם, אנו דורשים ותק תעסוקתי של לפחות 4 שנים (כדי להבטיח צבירות מספיקות לקבלת הלוואה).

אם אתם צריכים פיתרון זמין, איכותי ומותאם אישית של אשראי חוץ בנקאי – פנו היום לפיקסמן ואתם בדרך הנכונה להלוואה מנצחת ומפתיעה.

אולי יעניין אותך גם..